וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל שלביה משתפת: "העבודה עם חו"ל פחתה, ירדו לי 120 אלף עוקבים"

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 11:46

הדוגמנית שנרתמה למאמצי ההסברה של ישראל בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר ושהקימה ביחד עם בן זוגה, הזמר עומר אדם, חמ"ל סיוע למפונים וניצולים, משתפת על המחיר שהיא משלמת בעקבות עבודת ההסברה

יעל שלביה בקמפיין לזר פור יו/דניאל ישראל
יעל שלביה. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
יעל שלביה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

הדוגמנית הצעירה יעל שלביה עבדה לא מעט לפני המלחמה בארץ ובחו"ל, עבור מותגים ופרויקטים שונים להם דיגמנה. זמן קצר אחרי שהתחילה המלחמה שלביה ובן זוגה, הזמר עומר אדם, הקימו חמ"ל שריכז אליו פניות לסיוע עבור ניצולים, מפונים ומילואימניקים, להם הם עזרו בכל דבר בו יכלו לתת בו יד- החל מביגוד, מזון ועד לציוד צבאי עבור החיילים שבשטח.

בדומה לרובנו, גם ההכנסות של שלביה נפגעו בעקבות המלחמה, ואתמול (רביעי) היא שיתפה על כך ברשתות החברתיות. הדוגמנית נשאלה בעמוד האינסטגרם שלה אם היא מקבלת תגובות רעות או אנטישמיות מאז ה-7 באוקטובר וענתה: "מתחילת המלחמה העבודה עם חו"ל לגמרי פחתה, אבל אני מאמינה שהדברים יחזרו לעצמם בזמנים ובינתיים זה הזמן להשאר בבית".

יעל שלביה משתפת על המחיר ששילמה בעקבות עבודת ההסברה ברשתות. אינסטגרם, צילום מסך
יעל שלביה משתפת על המחיר ששילמה בעקבות עבודת ההסברה ברשתות/צילום מסך, אינסטגרם

מלבד עבודת החמ"ל והביקורים שהיא ואדם עושים לפצועים ומפונים, שלביה נרתמה כמו מפורסמים רבים אחרים עבור עבודת ההסברה הישראלית, על מנת להראות לעולם את מה שהתרחש כאן במהלך השבת של ה-7 באוקטובר ואת הזוועות שביצע החמאס בישראל.

שלביה שיתפה כי היא שילמה מחיר לא קטן בעקבות עבודת ההסברה שלה ברשתות החברתיות, מחיר לא פשוט באופי העבודה בימינו בתחום שנשען לא מעט על החשיפה והעוקבים ברשתות החברתיות: "מה שכן ידעתי אבל גיליתי מחדש זה את הכוח והערך של הרשתות החברתיות. בעקבות כל השיתופים וסרטוני ההסברה ירדו לי בערך 120 אלף עוקבים באינסטגרם, וזה רק הוכיח לי כמה עבודת ההסברה חשובה".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

  • עוד באותו נושא:
  • יעל שלביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully