וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שותפות לפשע: למה קנדל ג'נר והיילי ביבר נעצרו על ידי המשטרה?

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 15:28

צמד החברות הטובות יצאו לנסיעה משותפת ברחובות בוורלי הילס, אבל הבילוי נקטע באמצע אחרי ששוטר עצר את השתיים בצד הדרך. מה קרה ואיך זה נגמר? וואלה! סלבס האיש ברמזור

צמד הדוגמניות הצעירות קנדל ג'נר והיילי ביבר חברות כבר לא מעט שנים, ומרבות לבלות אחת עם השנייה בחופשות מנקרות העיניים, מסיבות נוצצות ומסעדות שוות. אבל בילוי שגרתי של השתיים הסתיים הפעם בצורה לא צפויה, כששוטר עצר אותן במהלך הנסיעה.

ג'נר וביבר נסעו יחד בג'יפ היוקרה של ג'נר, מרצדס-בנץ G500 קבריולט, שהשווי שלו עומד על לא פחות מ-200 אלף דולר. הרכב הנוצץ בלט כנראה במיוחד לשוטר התנועה, שתפס אותן אחרי שקנדל לא עצרה בתמרור עצור והמשיכה לה בנסיעה. לרוע מזלן של השתיים, מלבד השוטר היו באזור גם צלמי פאפרצי שדאגו לתעד את כל המאורע.

על פי הדיווח ב-TMZ, על אף הקנס שקיבלה מהשוטר הנחמד, ג'נר שוחחה בחביבות עם השוטר, וגם היא וגם ביבר נראו מחויכות ומצחקקות במהלך האירוע. ייתכן שהשתיים לקחו בקלילות את הפגישה עם השוטר והקנס שקיבלו לא רק בגלל שעבורן מדובר בכסף קטן, אלא כי הן כבר עברו חוויה דומה בעבר לפני עשר שנים, כשנעצרו בשנת 2014 על ידי שוטר תנועה לאחר שג'נר נהגה בשעות הערב כשהפנסים הקדמיים ברכבה לא דלקו. איך אומרים, הכל זה חוויות.

וואלה! סלבס סולקה פעם ממשמרות הזה"ב אחרי שאיחרה למשמרת שלה כי לא טרחה לשים שעון מעורר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully