וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגדה רזה: מי עומדת מאחורי הירידה במשקל של דונלד טראמפ?

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 15:02

נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, השיק גזרה חדשה יחד עם הקמפיין שלו בניסיון לחזור לבית הלבן והעלה הרבה סימני שאלה על מקור השינוי החיצוני. אז מי היא האחראית לגלואו-אפ? וואלה! סלבס מכונת שיזוף

בשולי הצרות של העולם אך במרכז תשומת הלב של וואלה! סלבס נמצאת הירידה במשקל של הנשיא לשעבר והאיש הכתום, לא נתניהו, דונלד טראמפ. הנשיא לעבר פרסם לציבור מכתב שקיבל מהרופא שלו, ד"ר ברוס ארונוולד.

"אני שמח לדווח שהבריאות של הנשיא טראמפ היא סה"כ מצויינת. תוצאות הבדיקות הפיזיות שלו בטווח הנורמלי והקוגניציה שלו במצב נהדר", נכתב עם התעלמות מתוצאות הבחירות האחרונות. התוצאות לא פורסמו סתם כמובן, אלא כנראה כחלק מהקמפיין שלו בניסיון לחזור לבית הלבן ולכבוד יום הולדתו ה- 81 של הנשיא ביידן, דבר שאפשר לפרש כבדיחה על חשבונו של הנשיא.

היו כאלה שהתחילו לחשוב שמא אולי מדובר בזריקה המפורסמת, אוזמפיק, בה השתמשה גם המנחה המיתולוגית אופרה ווינפרי כדי לרדת במשקל. אך מקורב למשפחת טראמפ חשף את האמת: "הוא התרחק מהבופה בקאנטרי שלו בפלורידה וגם נעזר באשתו מלאניה, זה עשה את העבודה".

"הוא ירד לפחות 13 קילו ואנשים בקאנטרי אומרים שהוא אוכל בריא יותר והרבה פחות מהבופה. כל הקרדיט הולך למלאניה. כבר תקופה שטראמפ לא נראה בולס גלידות או עוגות שוקולת עם שני כדורי שוקולד וניל עליהם", פירט המקורב שעושה חשק למשהו מתוק.

על פי הדיווחים בעקבות המעצרים שלו, בחודש אוגוסט האחרון, טראמפ שקל 97 קילו. שזה 11 קילו פחות ממה ששקל כשנעצר בחודש אפריל בשנה שעברה, נתון שהתגלה אחרי מעצר נוסף שלו. ריק ווילסון, אחד מהמתנגדים שלו צייץ בזמנו כתגובה: "97 קילו? איזה שקר מטורף!", כתב על טראמפ שעומד כרגע על שלושה כתבי אישום שונים.

וואלה! סלבס ירדה 500 גרם אחרי הצום בכיפור והעלתה עוד 5 קילו בסוף הצום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully