וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 21: פיינליסט האח הגדול יענקי גולדהבר התגייס לצה"ל

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 11:27

כוכב האח הגדול יענקי גולדהבר, שהיה למתמודד החרדי הראשון שנכנס אל תוך הבית הכי מצולם במדינה, הגיע הבוקר ללשכת הגיוס תל השומר והתגייס לצה"ל אחרי חודשים ארוכים של ציפייה. וואלה! סלבס שפשוף נעים

יענקי גולדהבר מתגייס לצה"ל. יח"צ,
יענקי גולדהבר מתגייס לצה"ל/יח"צ

החוויה בבית "האח הגדול" היא ככל הנראה חוויה שלא דומה לשום דבר אחר וספק אם אפשר להשוות משהו אליה. אבל אחרי שהוא שרד קצת יותר משלושה חודשים בתוך הבית הסגור והמצולם והגיע עד לגמר הגדול, כנראה שחווית הטירונות, בה הוא יפגוש אנשים מרגעים שונים ויהיה מנותק רוב הזמן מהטלפון, לא תהיה יותר מדי קשה עבור יענקי גולדהבר שהתגייס היום (רביעי) לצה"ל, כמה ימים אחרי שחגג יום הולדת 21.

גולדהבר, כזכור, עשה היסטוריה כשהיה לחרדי הראשון שנכנס אל תוך הבית הכי מצולם במדינה ועשה את כל הדרך עד לגמר, שם אמנם סיים במקום השלישי, אבל ללא ספק היה לאחד המתמודדים האהובים בעונה האחרונה של הריאלטי הפופולרי. מי שצפה בתכנית שמע את יענקי מדבר לא פעם על הרצון שלו להתגייס לצבא ולתרום כפי יכולתו, על אף שהוא מגיע ממשפחה חרדית ומהקהילה בה גיוס לצה"ל לא מאוד נהוג.

בתקופה האחרונה גולדהבר התנדב רבות ביוזמות שונות שקמו בעקבות המלחמה, נסע בין בסיסי צה"ל לשמח חיילים ועסק כמו רבים בהסברה ברשתות החברתיות בעלאת המודעות לאירועי הטבח של ה-7 באוקטובר ולנושא השבת החטופים מעזה. אבל החל מהיום הוא יעלה על מדים, יגשים את חלומו לשרת בצבא ויחל את הטירונות שלו כשבסיומה הוא מיועד להשתבץ במחלקת עידוד חרדים לגיוס לצבא.

בסוף השבוע האחרון חגג גולדהבר את יום הולדתו ה-21 וערך חגיגה כפולה, כשציין באותו המעמד גם את הגיוס שלו לצבא. למסיבה המושקעת הגיעו שלל חברים, ביניהם גם מי שהיו איתו בבית האח הגדול ובראשם החברה הטובה יובל מעתוק, שכזכור הייתה הזוכה הגדולה של העונה.

וואלה! סלבס מרגישה עד היום את זעזוע המוח שחטפה אחרי שנפלה על הנשק במהלך ריצה בטירונות. זו הייתה גם הפעם האחרונה שהיא רצה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully