וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם הוא הלך רחוק מדי: כוכב האח הגדול נחקר במשטרה בחשד להסתה

עודכן לאחרונה: 9.3.2024 / 21:10

אחרי שהפך את עצמו ל"מטריל הלאומי" ודאג להציק ללא מעט סלבס בשבועות האחרונים, כוכב האח הגדול ניסה הפעם לארגן הפגנה מול ביתו של חבר כנסת, ומצא את עצמו נחקר במשטרה בחשד להסתה. מה קרה שם? וואלה! סלבס ליצן חצר

גיא איתן מספר כי נחקר במשטרה בחשד להסתה/צילום מסך אינסטגרם

אם יצא לכם לעקוב אחרי משתתף העונה האחרונה של "האח הגדול" גיא איתן בחודשים האחרונים, כנראה שנתקלתם לא פעם באחת מההטרלות שהוא עשה לכמה מכוכבי הביצה המקומית, שרובן הצחיקו כנראה רק בעלי הומור ספציפי במיוחד. בימים האחרונים הוא ניסה לארגן הפגנה מול ביתו של חבר הכנסת עופר כסיף, רק שהפעם זה לא הלך כפי שהוא ציפה.

איתן ניסה כאמור לארגן הפגנה מול ביתו של הח"כ, אחרי שכסיף חתם לאחרונה על עצומה התומכת בתביעה נגד ישראל בהאג. הוא פרסם סרטונים שונים בעמוד האינסטגרם שלו בהם קרא לעוקבים שלו לבוא ו"לעשות בלאגן" (אך הבהיר כי אין כוונה להשתמש באלימות) ואושיות רשת נוספות נרתמו גם הם לטובת ההפגנה, שאושרה לטענתם על ידי המשטרה.

אמש (שלישי) איתן העלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו סיפר כי נקרא לחקירה בתחנת המשטרה: "הייתי בשיעור תורה, התקשרו אליי מהמשטרה ושאלו מה הכתובת, ביקשו שארד למטה ושאתלווה אליהם לתחנה. לא הלכתי איתם, נסעתי עם האוטו ועכשיו יצאתי מתחנת המשטרה. המטרה שלי היא לעשות טוב אבל אני לא יכול להזיק לעצמי. מדברים איתי פה על הסתות ושלא נדע, זה פחות אני".

גיא איתן האח הגדול. רן יחזקאל,
סוף מעשה במחשבה תחילה. איתן/רן יחזקאל

"מי שרוצה ללכת להפגין שילך להפגין, תשחררו אותי מההפגנה הזאת, אני לא הצל כבודו במקומו מונח. אני לא נטלי דדון, כבודה במקומה מונח. בסך הכל רציתי להעביר את המסר עם קצת סתלבט ושיהיה כיף לכולם וכביכול אלא שנגדנו לעשות להם קצת שחור. אבל זה לא אני משטרות, וזה לא אני אלימות, וזה לא אני להסתדך בדברים האלה. אני מתנצל, אני אוהבת אתכם, מי שרוצה שילך להפגין, אני תשחררו אותי".

הכוכב המשיך והבהיר: "שהדברים לא יתפרשו לא נכון, כשאני אומר שאני לא 'הצל' ואני לא 'נטלי דדון' אני לא מתכוון שהם מעודדים אלימות. בסך הכל הם נלחמים בשביל הימין, וגם אני. אבל המשטרה שלי זה לעשות סתלבט וזה לא אני כל הבלאגן הזה מסביב, אני מתנצל. מקווה שצחקתם, שנהנתם, מקווה שתצחקו גם קדימה, אבל כשדברים מסלימים לכיוון הזה זה כבד עליי, גדול עליי". איך אומרים, סוף מעשה במחשבה תחילה.

וואלה! סלבס אירגנה פעם הפגנה מול הבורגראנץ' אחרי שנגמר כל השוקו פאי בסניף שקרוב לביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully