וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחכים לך": החברים מפאודה מאחלים להחלמתו של עידן עמדי

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 9:41

הזמר והשחקן האהוב נפצע אתמול באורח קשה בלחימה באזור מרכז עזה ומאז מאושפז בבית החולים כשהוא מורדם ומטופל על ידי הצוות הרפואי. החברים מהסדרה המצליחה מתפללים כמו רבים להחלמתו וכותבים על החבר האהוב והגיבור

אתמול (שני) בשעות אחר הצהריים החלו להגיע השמועות, שהתבררו לאחר מכן לצערנו כנכונות, על כך שהמוזיקאי והשחקן האהוב עידן עמדי נפצע קשה במהלך קרב ברצועת עזה. עמדי, שהתגייס בצו 8 ליחידת המילואים הקרבית בה הוא מוצב עם תחילת הלחימה, פונה לבית החולים תל השומר ובמהלך הלילה עבר ניתוח להוצאת רסיסים מגופו. הוא מורדם ומצבו מוגדר קשה, אך לא נשקפת סכנה לחייו.

בדומה לרבים, גם חבריו של הזמר והשחקן שמשחקים לצידו בסדרה המצליחה "פאודה" העלו לרשתות החברתיות פוסטים בהם איחלו להחלמתו של חברם האהוב. רונה לי שמעון העלתה תמונה ממאחורי הקלעים של הצילומים לסדרה וכתבה: "אתה האיש הכי אציל נפש שאני מכירה עידן. אין עוד אנשים כמוך. אין פרטנרים כמוך. הלב הטהור והנדיב שלך פועם חזק תמיד. אהבת האדם שלך הולכת תמיד רגע לפני החיוך המבויש שלך. כבר שעות אני מחזיקה חזק בפנים תפילה. לחבר אהוב כל כך. לנשמה יפה ומיוחדת"

"מה-7 באוקטובר אתה נלחם כמו אריה. עם כל הילדים הכי טובים שלנו. אתה גיבור עידן. אני אוהבת אותך. מחכה כל כך לראות את העיניים הטובות שלך. ליבי עם כל המשפחות שממשיכות לשלם מחיר קשה מנשוא על הלחימה על המולדת היפה שלנו. יפי הבלורית והתואר (והטוהר). עידן תבריא מהר. מחכים לך".

דורון בן דוד. אינסטגרם, צילום מסך
דורון בן דוד/צילום מסך, אינסטגרם
לוסי איוב. אינסטגרם, צילום מסך
לוסי איוב/צילום מסך, אינסטגרם

גם ליאור רז, יוצר הסדרה ומי שמשחק בה לצד עמדי כתב בפוסט שהעלה ביחד עם אבי יששכרוף, היוצר השני של הסדרה: "אחינו היקר עידן הוא גיבור אמיתי ומהיום הראשון של המלחמה החליט לשים הכל בצד ולצאת להלחם. תחילה בצפון ואז בדרום. אנחנו מתפללים להחלמתו המהירה ובטוחים שהוא יהיה בסדר. משפחת פאודה מוסרת למשפחות הנפגעים תנחומים".

השחקן דורון בן דוד כתב: "אח שלי גיבור. אח שלי ענק ירוק. אח שלי אריה. אח שלי שחקן סנוקר חצי כוח. גיבור ישראל ואמיץ. מתגעגע אליך. אני מתפלל לשלומך ולהחלמתך המהירה". לוסי איוב ששיחקה בעונה האחרונה ששודרה של הסדרה כתבה: "תחלים מהר איש מתוק ויקר".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully