וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי מביאה לו כאפה": אור שפיץ העלתה סרטון וחטפה מהעוקבים

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 18:10

אושיית הרשת וגורו הקונדיטוריה אור שפיץ העלתה סרטון לחשבון האינסטגרם בו היא עובדת על בן זוגה שיש לה שיערות בבית השחי. מי שפחות צחקו הם העוקבים שהזדעזעו מהתגובה שלו. וואלה! סלבס גופי הוא לרשותי

אין כמו לעשות מתיחות לבן הזוג פה ושם, כמו לאכול לו את הפיצה שנשארה מאתמול בערב והוא בנה עליה, או כמו במקרה של הקונדיטורית ואושיית הרשת אור שפיץ, לגזור קצוות מהשיער ולהדביק לבית השחי.

בסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, תיעדה שפיץ את תהליך המתחיה מתחילתה, בה היא גוזרת בשקט שיערות מראשה ומדביקה אותן לשחי ועד הרגע בו בן זוגה בשנה האחרונה, עומר גלילי, קלט מה קורה והגיב בלי לחשוב פעמיים: "איכס, ירד לי ממך". הקונדיטורית מצידה צחקה ועודדה את העוקבות ללכת בעקבותייה: "אני מתנצלת זה היה חייב להישאר פה לנצח - מבחן לזוגיות אמיתי. אני מתחננת תעשו את זה גם ותעדכנו אותי איך הוא הגיב".

מי שפחות עפו על התגובה שלו היו גולשות שהזדעזעו מהמילים הקשות שנאמרו לאושיית הרשת: "לא אשקר שצחקתי אבל לי יש שיער בבית שחי (מבחירה) והיה לי חבר ונגמר בינינו ויצאתי עם אנשים ועכשיו אני גם עם חבר וכללל זה עם שיער בבית שחי (במשך כמה שנים) והכל בסדר. מי שחושב שאת יפה יאהב אותך גם עם שיער גוף. וזה לא "אייייכס"", כתבה גולשת אחת שממש לא הייתה היחידה.

התגובות לפוסט של אור שפיץ. אינסטגרם, צילום מסך
התגובות לפוסט של אור שפיץ/צילום מסך, אינסטגרם
התגובות לפוסט של אור שפיץ. אינסטגרם, צילום מסך
התגובות לפוסט של אור שפיץ/צילום מסך, אינסטגרם

תגובות נוספות כמו: "התגובה שלו כל כך מעלה דגלים אדומים ירד לי ממך? כאילו לו אין שיער בבית השיח", "גם אם אכנס כמו שימפנזה עם בוקסרים עדין יעוף עלי", מזה הוא נגעל? מה יהיה בלידה והריון ובדיקות?", ו- "עלק ירד לי ממך הייתי מביאה לו כאפה", זכו גם הן ללייקים רבים.

וואלה! סלבס הפסיקה לגלח את הרגליים פשוט כי היא כבר לא מגיעה לשם.

  • עוד באותו נושא:
  • אור שפיץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully