וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בחצרות: "ויכוח עם הנסיך וויליאם הותיר את קייט מידלטון שבורת לב"

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 15:17

אתרי הרכילות מעבר לים גועשים סביב ריב שפרץ בין הנסיך וויליאם לקייט מידלטון, בנוגע לבית הספר בו ילמד בנם הבכור ג'ורג'. מה קרה ביניהם? וואלה! סלבס מדריכת הורים

גמר יורו אנגליה איטליה קייט מידלטון הנסיך וויליאם הנסיך ג'ורג'. AP, AP
תינוק מריבה/AP, AP

מה אתם יודעים, גם בני מלוכה נאלצים להתמודד עם בעיות ארציות שצצות כמעט בכל בית. הפעם מדובר בחינוך הילדים ולפי אתרי רכילות בממלכה, הנושא מעסיק מאוד את הנסיך וויליאם וקייט מידלטון.

על פי דיווח של ה-Mirror, בני הזוג התווכחו ארוכות בנוגע לחינוך של בנם הבכור ג'ורג' (10). מקורב לשניים סיפר שוויליאם רוצה שג'ורג' הקטן ילמד באיטון קולג', בית ספר יוקרתי בו למדו גם וויליאם עצמו ואחיו, הנסיך הארי.

מידלטון דווקא מתנגדת למהלך, כיוון שמדובר בפנימיה לבנים בלבד: "קייט חוותה בריונות נוראית בפנימייה הראשונה בה למדה. היא לא יכולה לשאת את המחשבה שג'ורג' יעבור משהו דומה".

הנסיך וויליאם, קייט מידלטון בשנת 2021. GettyImages
תשלימו טוב?/GettyImages

מעבר לדאגה שלה כאימא, מידלטון מתייחסת גם לפירמה המשפחתית: "קייט לא רוצה שג'ורג' ילמד במוסד נוקשה ומתנשא. זה מנוגד לכל המאמצים שהם משקיעים בהפיכת בית המלוכה למודרני. המקורב הוסיף שהויכוח בין בני הזוג הותיר את הדוכסית מתוסכלת ושבורת לב.

"היא יודעת שזו מסורת משפחתית, אבל היא לא רוצה לשלוח את ג'ורג' ללמוד במקום מרוחק. עם זאת, נראה שוויליאם ינצח בויכוח הזה והיא תאלץ לוותר. זה שובר לה את הלב".

וואלה! סלבס למדה באוניברסיטה של החיים. היא עובדת על התזה שלה בנושא טעימות חינם בסופר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully