וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ששמה הופיע ברשימה: קמרון דיאז מכחישה קשר לג'פרי אפשטיין

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 14:28

פרסום רשימת האנשים שהיו קשורים במיליונר ועבריין המין ג'פרי אפשטיין חשף כמה שמות מעניינים במיוחד, ביניהם שמה של השחקנית שמכחישה כעת כל קשר אליו. וואלה! סלבס חלחלה

קמרון דיאז. GettyImages
קמרון דיאז/GettyImages

בשבוע שעבר בית המשפט בניו-יורק התיר לפרסום מסמכים מתוך התביעה נגד גיליין מקסוול, מי שהייתה שותפתו של עבריין המין המיליונר ג'פרי אפשטיין שחשודה בכך שסייעה לו לשדל נערות לזנות ולנצל אותן מינית. הרשימה כללה עשרות שמות מוכרים של אישים מתחומי העסקים, הפוליטיקה וגם שחקנים וזמרים מפורסמים שמצאו את עצמם קשורים לסיפור שמסעיר את העולם.

בית המשפט שיחרר כ-900 עמודים מתוך התביעה המסקרנת, שכללו כאמור את רשימת השמות שמוזכרים במסמכים ככאלו שהעלו טענות נגד אנשים אחרים או עדי ראייה פוטנציאליים. חלק מהשמות פורסמו לראשונה, כמו סטיבן הוקינג ומייקל ג'קסון, וחלק כבר נקשרו בעבר לאפשטיין כמו הנסיך אנדרו, דונלד טראמפ וגם אהוד ברק.

בין השמות שהופיעו במסמכים היה גם שמה של השחקנית קמרון דיאז, שככל הנראה זעמה על כך ששמה נקשר בשמו של עבריין המין הפדופיל והכחישה כל קשר אליו. אחד ממנהלי יחסי הציבור של הכוכבת מסר הצהרה ל-Page Six ואמר: "קמרון מעולם לא פגשה את ג'פרי אפשטיין, והיא מעולם לא הייתה באותו מקום איתו או היה לה קשר כלשהו איתו, בלי קשר לעובדה שהוא הזכיר את שמה או רמז שהוא מכיר אותה".

ג'פרי אפשטיין. Stephanie Keith/Getty Images  Kypros/Getty Images, עיבוד תמונה
ג'פרי אפשטיין/עיבוד תמונה, Stephanie Keith/Getty Images Kypros/Getty Images

על פי הפרסום, שמה של השחקנית עלה מתוך המסמכים לאחר שיוהנה שיברג, אחת מהמאשימות של אפשטיין, טענה בתצהיר שנתנה כי איש העסקים התרברב בפניה בכך שהוא מכיר כוכבים גדולים כמו דיאז, ליאונרדו דיקפריו, ברוס וויליס ואחרים. עם זאת, היא העידה גם כי לא פגשה באופן אישי אף אחד מהשמות שהוא ציין.

שמה של דיאז אמנם הופיע כאמור במסמכים, אבל בדומה לשמות אחרים המוזכרים בהם, היא לא נחשדת בכל קשר או שביצעה עבירה כלשהי או שידעה על המעשים של אפשטיין. כזכור, המיליונר נעצר ביולי 2019 באשמת סחר במין של עשרות קטינות, חלקן מתחת לגיל 14. חודש לאחר שנעצר ובעודו ממתין למשפט, הוא נמצא מת בתאו במה שנחשב להתאבדות לכאורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully