וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפצה על הזלזול? לא תאמינו מה ההפתעה שקיבלה סימון ביילס מבעלה

עודכן לאחרונה: 6.1.2024 / 14:47

שחקן הפוטבול שעדיין מחפש את הפריצה הגדולה שלו ובעלה של הספורטאית האולימפית סימון ביילס, ג'ונתן אוונס, לכלך על אשתו בפודקאסט, גרם לכל האינטרנט לשנוא אותו ונראה שעכשיו הוא מנסה לפצות על כך. וואלה! סלבס מלכת השושנים

סימון ביילס עם בעלה ג'ונתן אוונס. Carmen Mandato, GettyImages
סימון ביילס עם בעלה ג'ונתן אוונס/GettyImages, Carmen Mandato
הסטורי של סימון ביילס. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של סימון ביילס/צילום מסך, אינסטגרם

אלא אם אתם חיים מתחת לאבן באמצע הסהרה, סביר להניח שתדעו מי היא הספורטאית האולימפית סימון ביילס, אפילו אם כמו וואלה! סלבס, ספורט הוא הדבר האחרון שמעניין אתכם אלא אם מדובר באכילה תחרותית. מי שהצליח לזעזע רבים כשטען שלא הכיר את הספורטאית האולימפית הוא בעלה, שחקן הפוטבול הממוצע, ג'ונתן אוונס.

בסוף החודש שעבר אוונס התארח בפודקאסט שקטעים ממנו הפכו ויראלים אחרי שהוא לא רק טען שלא הכיר אותה לפני שהתחילו לצאת אלא גם העז להוסיף, כשהיא יושב ממולו: "במערכות יחסים, גברים הם תמיד המציאה", מאיפה התעוזה? לא ברור.

אולי הוא הבין את גודל הטעות אחרי שהצליח להתחיל טרנד בטיקטוק בו שואלים אנשים מי הוא ואין להם שמץ של מושג או אולי כי הוא לא יכל לחגוג איתה את השנה החדשה, כי אתמול (שישי) העלתה הכוכבת לחשבון האינסטגרם שלה תמונה של שלושה זרי פרחים ענקיים ופרגנה לבעלה בכך שרשמה שהוא הטוב ביותר, חיים אל תרימי לו.

כמו שאפשר לראות, השיח הער וההשחרות על בעלה סביב הראיון לא הטרידו את הכוכבת, והיא המשיכה לפרגן לו ברשתות החברתיות עם פרסומים נוספים של תמונות מהחתונה שלהם למרות שהתגובות לא מפרגנות. את כל מה שהיה לה להגיד סיכמה ביילס בציוץ אחד: "סיימתם כבר?".

וואלה! סלבס מאמינה שהמציאה האמיתית במערכות יחסים היא הירושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully