וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי השחרור מהכלא: האסירה המפורסמת פנתה לקים קרדשיאן

עודכן לאחרונה: 3.1.2024 / 14:36

סיפורה של ג'יפסי רוז בלנשרד, שעברה במשך שנים התעללות על ידי אמה עד שבסוף גרמה לבן זוגה לרצוח אותה, סחף רבים בארצות הברית. כעת היא שוחררה מהכלא וכבר מתכננת את החיים שאחרי המאסר. אז למה היא פנתה דווקא לקים קרדשיאן? וואלה! סלבס

ג'יפסי רוז בלנשרד. אינסטגרם, צילום מסך
ג'יפסי רוז בלנשרד/צילום מסך, אינסטגרם

סיפור חייה של ג'יפסי רוז בלנשרד מרתק אליו כבר שנים לא מעט אנשים, שעוקבים בקפדנות אחרי הנערה שהופיעה במשך שנים עם אמה, דידי בלנשרד, על המסך בתכניות אירוח רבות, כשהן מציגות את סיפור חייהן העצוב ואת המחלות הרבות מהן סבלה כביכול הנערה האומללה. אך ב-2015 התגלתה האמת המחרידה, אחרי שרוז הייתה שותפה לרצח של אמה.

רצח האם חשף למעשה שלאורך כל תקופת חייה רוז סבלה מהתעללות ממושכת עקב מחלה ממנה סבלה ככל הנראה האם- תסמונת מינכהאוזן באמצעות שליח, שגרמה לה לזייף את המצב הבריאותי של בתה ולזכות לאורך השנים לטיולים ברחבי ארה"ב, מתנות שונות, כספי תרומות ואפילו בית. אך כל "המותרות" להן זכו האם והבת נעשו על חשבון הסבל של רוז, שנאלצה לעבור טיפולים רפואיים קשים שלא לצורך וסבלה מהתעללות ממושכת על ידי האם. על הסיפור של השניים נעשו לא מעט תחקירים וגם סרט דוקו ("אמא נרצחה לי") וסדרה מצליחה ("הפשע: ג'יפסי רוז") בכיכובה של השחקנית ג'ואי קינג.

בתחילת השבוע השתחררה ג'יפסי רוז ממעצר אחרי שריצתה שבע שנות מאסר, לאחר שהורשעה ברצח מדרגה שנייה כשסייעה למי שהיה בן זוגה באותה תקופה, ניקולאס גודג'ון, לרצוח את האם המתעללת. מאז היא כבר הספיקה להפוך לסוג-של כוכבת בארצות הברית, עם חשבונות פופולריים ברשתות החברתיות וצילומי פאפרצי בכל אתרי הרכילויות העוקבים אחרי כל צעד שהיא עושה. היא עצמה הספיקה גם כן למנף את תשומת הלב הציבורית, כשעל הפרק היא מתכננת להוציא ספר על חייה וגם סדרה דוקומנטרית.

על פי הדיווח באתר TMZ, הצעד הבא של בלנשרד הוא קידום רפורמה בכלא וכי היא מעוניינת לפנות ללא אחרת מאשר כוכבת הריאלטי ואשת העסקים קים קרדשיאן, שעוסקת רבות בסיוע לאסירים בבתי הכלא, שינוי תנאי הכליאה ורפורמות אחרות הקשורות במערכת המשפט ותכניות המאסר. קרדשיאן אף למדה משפטים וסייעה כבר לכמה אסירים שפנו אליה לעזרה.

מקורבים לאסירה-לשעבר סיפרו כי עדיין לא נערכה פגישה בין השתיים וגם לא נעשה עוד פנייה על ידי מי מהצדדים, אך רוז מעוניינת מאוד לעבוד עם קרדשיאן ומרגישה שהיא הבחירה המתאימה העקבות הניסיון שלה עם מערכת המשפט והעבודה שלה על רפורמה בבתי הכלא. המקורות סיפרו בנוסף כי רוז חושבת שקים יכולה לספק לה הדרכה איך לנהוג בפלטפורמה החדשה שלה במדיה החברתית, ולהשתמש בקולה כדי להשפיע על שינוי אמיתי ולקדם את עבודת ההסברה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully