וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם, לוהט, מרגש: כוכבי הלהיט של נטפליקס מצפים לילד ראשון יחד

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 15:17

אמילי מילר וקאם הולמס, שהכירו על סט תכנית השידוכים השעורייתית של נטפליקס "חם, לוהט, רותח" והפכו לאחד הזוגות החזקים שיצאו ממנה בישרו לעולם כי בקרוב יהפכו להורים בפעם הראשונה, שנה וחצי אחרי שחוו הפלה. וואלה! סלבס ביקור החסידה

אמילי מילר וקאם הולמס. אינסטגרם, צילום מסך
אמילי מילר וקאם הולמס/צילום מסך, אינסטגרם

תכנית השידוכים הפרובוקטיבית של נטפליקס Too Hot to Handle (או בשמה הפחות סקסי בעברית- "חם, לוהט, רותח"), החלה את שידוריה בענקית הסטרימינג לפני כארבע שנים והפכה לאחת מהתכניות הנצפות והמדוברות ביותר. התכנית אמנם מסווגת כ-"ריאלטי שידוכים", אבל בפועל מה שקורה על המסך זה בעיקר הרבה מגע מיני, כיאה לתכנית שמרכזת אצלה שלל רווקות ורווקים הוללים שמאוד לא מעוניינים להתמסד.

אבל על זוג אחד לפחות התכנית לגמרי יכולה לרשום הצלחה מרשימה, אחרי שאמילי מילר (29) וקאם הולמס (27), שניים מהמשתתפים שהכירו במסגרת העונה השנייה של הריאלטי, הפכו לאחד הזוגות היציבים והחזקים (והמתוקים!) וכעת הם בישרו את הבשורה המשמחת כי הם מצפים לילד ראשון יחד.

הבשורה המרגשת מגיעה כשנה וחצי אחרי שהשניים סיפרו כי מילר חוותה הפלה כואבת במיוחד שאף סיכנה את חייה לאחר שנשאה הריון חוץ רחמי. בנוסף להפלה הכוכבת נאלצה לעבור גם ניתוח להסרת החצוצרה שלה. "אחרי מה שקרה בפעם הקודמת, אפילו לא ידעתי אם ארצה להיכנס להריון שוב למקרה שאצטרך לעבור את זה שוב", סיפרה בראיון ל-PEOPLE. "זה נשמע קלישאתי, אבל זה באמת הנס הקטן שלנו. בגלל זה אני כל כך מתרגשת, להיות מסוגלת להגיד לאנשים שזה אפשרי".

הזוג המתוק המשיך וסיפר בראיון ל-PEOPLE על התחושות שלהם ועל ההפתעה מההריון, שהיה לא מתוכנן במיוחד אחרי הטרגדיה שחוו: "למעשה הייתי במחזור כשנכנסתי להריון. אני חושבת שבגלל זה הוא (הלומס) היה כל כך בהלם. אבל אחרי כמה ימים שדיברנו, הבנו שזה נס. עכשיו, הוא כל כך נרגש. שנינו נרגשים".

מילר נמצאת עדיין יחסית בתחילת ההריון, בשבוע 14 והלידה המתוכננת צפויה להערך בתחילת יוני. הם עדיין לא יודעים מה מין העובר, אבל מתכננים לגלות אותו בשבוע ה-20 להריון ובינתיים מספרים כי הם חושבים על שמות. לגבי סיפור ההכרות ביניהם אמרה מילר: "כשהכרנו בתוכנית, שנינו לא חיפשנו משהו רציני. אם כבר, רציתי גבר בינלאומי לוהט אבל קיבלתי מישהו מוויילס. במבט לאחור, לא היינו יכולים לעשות את זה אחרת. כל החוויה לא הייתה זהה בלי התכנית ואני פשוט כל כך שמחה שלאנה הפגישה אותנו, בכנות."

וואלה! סלבס עדיין חולמת לפגוש את גבר חלומותיה דרך הרילאטי האייקוני "הרווק", ובעיקר מתכננת איך תסלק מהדרך 15 בחורות אחרות.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully