וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמישהו יגיד לי שזאת לא עין": הפציעה הכואבת של אדל בספלוב

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 10:45

לא נעים: יוצאת הריאלטי ואושיית הרשת חוותה אתמול פציעה כואבת במיוחד שאילצה אותה להגיע לטיפול במוקד. מה קרה לה ומי האשם? וואלה! סלבס חמסה שום בצל

הפציעה של אדל בספלוב. אינסטגרם, צילום מסך
מי מתעסק?/צילום מסך, אינסטגרם

אם במקרה אתם סובלים מפודופוביה, שזו המילה הרשמית לפוביה מכפות רגליים, או סתם נגעלים מהאיבר הספציפי הזה בגוף או מפציעות כאלו ואחרות, אולי מומלץ שתדלגו מעכשיו על האייטם הזה. או שלפחות לא תגידו שלא הזהרנו מראש.

יוצאת הריאלטי ואושיית הרשת אדל בספלוב שיתפה אתמול בעמוד האינסטגרם שלה פציעה כואבת במיוחד שחוותה, אחרי שבקבוק סודה שנפל לה על הרגל נחת הישר על אחת הבהונות שלה וגם לה למכה מדממת וכואבת במיוחד: "נפל עלי בקבוק סודה ופשוט חצה את האצבע ל-2. הלכה העין", כתבה בספלוב בצירוף תמונה של הרגל הפצועה.

הפציעה של אדל בספלוב. אינסטגרם, צילום מסך
אאוץ'!/צילום מסך, אינסטגרם
אדל בספלוב במוקד. אינסטגרם, צילום מסך
נומרולוג בקהל?/צילום מסך, אינסטגרם

כמה שעות לאחר מכן הכוכבת עידכנה שבעקבות הפציעה היא נאלצה גם להגיע למוקד כדי לחבוש את האצבע, ואם לדעתה היא הייתה צריכה הוכחה נוספת לכך שמדובר בעין הרע שמישהו פתח עליה, היא קיבלה אותה בצורת מספר התור שהיה לה, הלוא הוא 55 כמובן: "ושמישהו יגיד לי שזאת לא עין". מי מתנדב?

ואם גם אם בעניין של קארמה, מזל ומספרים בדומה לעוקבות של בספלוב, אז אל דאגה, כי אחת מהן כבר מצאה פתרון מרגיע לטענה שמדובר בעין הרע כשהיא ניתחה את שאר המספרים שהופיעו על פתק ההמתנה בתור של הכוכבת, והכריזה שמדובר דווקא במספרים מעולים, כך שהיא יכולה להסיר דאגה מלבה.

וואלה! סלבס הייתה מפזרת מלח בכניסה לבית או שמה על עצמה שרשרת של שום, סתם ליתר בטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully