וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: הזמר דניאל אריסון בנה של שרי אריסון הפך לאבא

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 10:19

הזמר דניאל אריסון, בנם של אשת העסקים והפילנטרופית שרי אריסון ושל מאמן הכדורסל מיקי דורסמן, הפך לראשונה לאבא אחרי שאישתו דניאל גל הביאה לעולם את בתם הבכורה. וואלה! סלבס בייביסטר

הזמר הצעיר דניאל אריסון עשה לפני כשנה מהפך בחייו, אחרי שהחליט לעזוב את תפקידו כחבר דירקטוריון בחברת אריסון ולנסות את מזלו בהגשמת חלומו להיות זמר. הוא אמנם עוד לא הגיע למצעדי הלהיטים ולכל תחנות הרדיו, אבל בינתיים כבר הספיק לעבור עוד שינוי מרגש בחייו כשהפך לראשונה לאבא.

אריסון הוא בן הזקונים של אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון ושל מאמן הכדורסל מיקי דורסמן, התחתן לפני קצת יותר משנתיים עם דניאל גל אחרי שבע שנים של זוגיות. החתונה הנוצצת של השניים שהתקיימה בחוות רונית לא הייתה מביישת את הנשף של סינדרלה, וכללה תכנית אמנותית מרשימה.

בין האמנים שהופיעו שם היו עומר אדם, הראל סקעת וסטטיק ובן אל בימים שהם עוד היו צמד חמד. בשנים האחרונות כאמור הפך דניאל לזמר והופיע בישראל, אך בתקופה האחרונה הוא ואשתו עברו להתגורר במיאמי וכעת הפכו להורים לראשונה לבת בכורה. אומנם הסבתא הגאה שרי הפכה להיות כזאת כבר לפני מעל עשור, אבל כל נכד או נכדה מרגש באותה המידה.

וואלה! סלבס בעד זוגות עם שמות זהה ומציעה לשקול לתת לצאצאית החדשה את השם דניאלה, רק בשביל הגיוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully