וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמחה כפולה: כוכבת חתונה ממבט ראשון מצפה לתאומים

עודכן לאחרונה: 1.1.2024 / 20:55

רוני לוי שהשתתפה בעונה השלישית של ריאליטי השידוכים, חשפה בחשבון האינסטגרם שלה שהיא ובעלה אופיר מצפים לתאומים שיצטרפו לאורי בן השנתיים. וואלה! סלבס נני

רוני לוי חתונה ממבט ראשון. אינסטגרם, צילום מסך
קולולו! רוני לוי/צילום מסך, אינסטגרם

רוני לוי המתוקה הגיחה לחיינו בעונה השלישית של חתונה ממבט ראשון, אז שודכה לנועם קציר. סיפור האהבה של השניים לא החזיק מעמד, אבל לחיים היו תכניות טובות יותר עבור לוי, שהתחתנה עם בחיר ליבה אופיר בשנת 2021.

היום (ב') חשפה לוי בחשבון האינסטגרם שלה שהיא ובעלה מצפים לתאומים, אחים קטנים לאורי בן השנתיים. לצד תמונה בה חשפה בטן, כתבה רוני: "אישה יקרה לליבי, אמא לארבעה, סיפרה לי איך הייתה מסבירה לכל ילד כיצד מתחלקת האהבה שלה בין כולם במשפחה. כל אחד מאיתנו מגיע לעולם עם להבה שהיא רק שלו. הלהבה מצטרפת ללהבות הקיימות שבוערות יחד ויוצרות אש גדולה. אותה אש מתעצמת בחום ואהבה אינסופית שאמא יכולה להעניק לכל המשפחה.

לאש שלנו בע"ה עומדות להצטרך שתי להבות חיים. מילדה יחידה התבכרתי בשליחות בחיי, להקים את התא המשפחתי שלי. הצלקות על הבטן הן אבני הדרך במסע האישי והלאומי בו אני צועדת בחודשים האחרונים. בשבילי הן סמל לאמונה וחיים. תזכורת לאור שמאיר ושומר גם כשהכל חשוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully