וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחימה בעזה לריאליטי: יונתן בן חמו שאיבד את רגלו בקרב יככב בגולסטאר

עודכן לאחרונה: 1.1.2024 / 14:50

סגן יונתן בן חמו, סמ"פ בגדוד ההנדסה 603 איבד את רגלו במהלך הלחימה בעזה לאחר שנפגע מטיל RPG. מפגש מקרי בבית החולים בו אושפז הוביל להגשמת חלום ואין לנו ספק שגם שם הוא ינצח. וואלה! סלבס פרסום ראשון

יונתן בן חמו. אינסטגרם, צילום מסך
בהצלחה גבר. יונתן בן חמו/צילום מסך, אינסטגרם

הלוחם האמיץ סרן יונתן בן חמו (22), סמ"פ בגדוד ההנדסה 603, נפצע ביום השישי של הלחימה הקרקעית בעזה ואיבד את רגלו במהלך הקרב. לוואלה! סלבס נודע שבן חמו המאושפז בתל השומר זוכה לביקורים על בסיס יומי מחבריו הוותיקים וגם מכמה חדשים, שהפכו לחלק משמעותי בחייו. .

אחד מהם הוא ירון ליכטנשטיין, מבעלי סוכנות ADD שמפיקה בין היתר את תוכנית הדוקו ריאליטי גולסטאר המשודרת בהוט. בן חמו, מעריץ מושבע של התכנית, שמע שליכטנשטיין הוא המושך בחוטים וסיפר לו שהוא חולם להשתתף בתכנית. אז נכון, לא נשלפו דף ועט כדי לחתום על חוזה באופן מיידי, אבל יונתן קיבל הבטחה שברגע שייפתח ליהוק לעונה החדשה - הוא יהיה הראשון לקבל חוזה.

אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, בן חמו יהיה הראשון מבין שורדי המלחמה שישנה את מעמדו לכוכב ריאליטי, במידה ולא יהיו ליהוקים אחרים לתכניות שונות כפי שמלחששים לא מעט בתעשיה.

כזכור, התוכנית עוסקת בכדורגל ובן חמו, שהפגין גבורה מעוררת השראה בשדה הקרב, יילחם עכשיו על כר הדשא. אין לנו ספק שהוא יוכיח שגם שם, כמו בחיים, האמיתיים הוא מנצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully