וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשעה טובה: כוכבת האח הגדול בהריון ראשון ומרגש

עודכן לאחרונה: 28.12.2023 / 15:27

משתתפת העונה החמישית של האח הגדול פאולינה אלברשטיין אולי לא זכתה בעונה שלה, בה זכתה הנמסיס טהוניה רובל, אבל הצליחה להשאר זמן אחר כך בתודעה. כעת היא חושפת הריון ראשון ומרגש. וואלה! סלבס דולה

העונה החמישית של "האח הגדול" הייתה עונה סוערת במיוחד וזכורה למעריצי התכנית בין היתר בזכות משתתפים בולטים כמו רוני וגילי מיילי, לבנה גוגמן (הידועה גם כ"לבנה זוהרים") וכמובן המנצחת של העונה טהוניה רובל. בין המשתתפים הייתה משתתפת נוספת ובולטת, פאולינה אלברשטיין (39) שנשארה בביצה גם אחרי שהודחה והעונה הסתיימה.

בשנים האחרונות אלברשטיין נעלמה מהביצה המקומית, אחרי שעזבה את ישראל לפני כשנתיים ועברה למיאמי בארה"ב וכיום היא בעלת מותג תכשיטים ואושיית רשת עם לא מעט עוקבים. היום (ה') היא בישרה בחשבון האינסטגרם שלה שהיא נמצאת בהריון ראשון ומשמח במיוחד, עם תמונה שהעלתה וכתבה: "אני מבשלת משהו".

פאולינה אלברשטיין וטל בר. אינסטגרם, צילום מסך
תתחילו להפרד משעות השינה. פאולינה אלברשטיין ובן הזוג טל בר/צילום מסך, אינסטגרם

אלברשטיין יצאה בעבר עם עופר שכטר וגם עם לאון שוובסקי, שהיה דייר לידה בבית האח. כיום היא נמצאת כבר שמונה שנים בזוגיות עם טל בר, שהיה נשוי בעבר לענבל שלוי, בת הזום ואם ילדיו של שלום מיכאלשוילי. כעת השניים יהפכו בקרוב להורים בפעם הראשונה לבן בכור.

וואלה! סלבס אמנם לא בהריון אבל עדיין מצפה שיקומו בשבילה מהמושב כשהיא עולה לאוטובוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully