וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את מיוחדת במינה": הברכה המרגשת של שוקי ביטון לעדן בן זקן

עודכן לאחרונה: 28.12.2023 / 13:34

בעלה של הזמרת עדן בן זקן, שוקי ביטון, בירך את אם ילדיו לכבוד עשור משותף של זוגיות וחברות אוהבת, פתח את הלב מול כולם עם מילים יפות ומרגשות במיוחד, וגם חשף ספקות שהיו לו בעבר על מערכת היחסים של השניים. וואלה! סלבס מלכת השושנים

הזמן כנראה חולף מהר שנהנים, כי סיפור האהבה של של הזמרת עדן בן זקן והמסעדן שוקי ביטון התחיל עוד לפני עשור. השניים הכירו במסיבת קריוקי קצת אחרי השתתפות הכוכבת בריאליטי השירה איתו פרצה "אקס פקטור".

מאז השניים נמצאים בזוגיות כבר עשור וחולקים שני ילדים שהביאו יחד לעולם, מישל ועמנואל. לכבוד עשר שנים של מערכת יחסים אוהבת וחמש שנות נישואים, העלה ביטון לחשבון האינסטגרם שלו ברכה מרגשת ביותר: "אהובתי, אשתי, מלכה שלי, היום אנחנו 10 שנים ביחד, 5 שנים נשואים. אפשר לזכות בהרבה דברים בחיים, באהבה אמיתית לא כל אחד יכול לזכות. אני מרגיש כאילו הכרנו לפני שבוע שבועיים, אני מתרגש איתך כל יום מחדש".

"יפה שלי, שאת הולכת לישון תמיד זה לפניי, אני לא מסוגל לישון לפנייך בשביל השקט שלי. 10 שנים שאני מסתכל עלייך בלילה שאת ישנה ואומר זכיתי. זכיתי באישה הכי מיוחדת שיכולה להיות, אישה שלימדה אותי הרבה בחיים: הצניעות שלך, השקט שלך, הדרך שלך".

המסעדן המשיך והודה שבעבר היו לו קצת ספקות: "לפני 10 שנים שאלתי את עצמי, זה מה שאתה רוצה? חיים של סלבס, לילות, מסיבות. הוכחת לי ולמשפחה שלך שאת מיוחדת במינה, את עדן בן זקן. בשתי ידיים ובעבודה קשה הגעת לאן שהגעת ושמרת בכבוד על מה שהשגת בדרך. לפעמים אני מסתכל על אלוהים ואומר לו איזה כיף לי, אני מרגיש שלאשתי יש מלאך ששומר עלייה".

"אני נשבע לכם, אני איתה 10 שנים, היא משהו מיוחד שנשלח משמיים. הכרתי אותך, פחדתי מהתהילה, ממה יהיה, לא רק נשארת כמו שאת, יותר טוב מזה. 'אני רוצה משפחה, אני רוצה ילדים, אני רוצה לשבת בשולחן עם משפחה גדולה ונעשה קידוש של שבת', אמרת לי, 'אני רוצה לשבת בשולחן עם מלא ילדים. הקריירה, הקהל, יקבלו את זה, זה דרך החיים'".

"את אמיצה, את מיוחדת, אשתי האהובה. לא הזיז לך קריירה או שירים, לא התלבטת לרגע, פשוט אמרת לי מה שיהיה, יהיה. עדן, אני יושב פה ולא מפסיק לכתוב עלייך. אומרים שהאישה היא הברכה של הבית, אצלי זה קל להגיד כי את כוכבת, אבל זה לא העניין. את אמא מדהימה, את אישה מדהימה וזה אף פעם לא מובן מאליו", חתם את הברכה הממיסה.

וואלה! סלבס הייתה חוגגת יום נישואים, אם מישהו היה מסכים להתחתן איתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully