וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: מריה קארי והאקס מאשרים את הפרידה

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 13:20

הזמרת שצצה מחדש כל חג מולד, מריה קארי, ובן זוגה בשבע השנים האחרונות, בריאן טנקה שברו את שתיקתם ואישרו את הפרידה אחרי חודש שלם של שמועות על קרע במערכת היחסים שלהם. וואלה! סלבס Last Christmas

לחשושים על פרידתם של הזמרת מריה קארי ובן זוגה, הרקדן בריאן טנקה, התחילו לרוץ כבר בחודש שעבר אחרי שלא הצטרף אלייה לסיבוב ההופעות השנתי שלה לכבוד תקופת החגים, בשונה משנים קודמות בהן הגיע והיה לצידה במהלכו. בראיון שהזמרת העניקה לא מזמן אמרה: "אני מחכה בקוצר רוח לחג המולד. השנה לא הייתה נהדרת עבורי", ורק ליבתה את הקלחת.

בפוסט שהעלה הרקדן לחשבון האינטסגרם שלו אמש (ג'), הוא סוף סוף אישר את הפרידה: "לחברים והמעריצים היקרים, עם רגשות מעורבים, אני משתף את העדכון האישי הזה בנוגע לפרידה שלי ממריה קארי אחרי שבע שנים נהדרות ביחד", פתח טנקה את הדברים.

"ההחלטה שלנו ללכת בדרכים נפרדות היא הדדית ולמרות שאנחנו לומדים איך את לעבור את המסע שלנו בנפרד, אנחנו עדיין יש בנו המון כבוד אחד לשנייה ואנחנו מלאים בהוקרת תודה על הזמן היקר מפז שבילינו יחד. הזכרונות שיצרנו ושיתופי הפעולה האומנותיים שעשינו ישארו בליבי לנצח".

מריה קרי ובריאן טנקה. gettyimages, GettyImages
מריה קרי ובריאן טנקה/GettyImages, gettyimages

המסירות של מריה למשפחה שלה והמסירות שיש לה לאומנות שלה נתנה לנו השראה במסע המשותף שלנו. אני רוצה להביע את האהבה וההערכה שיש לי לילדים המדהימים שלה, שהחום והאהבה שלהם העשירה את חיי בדרכים שאני לא מסוגל לתאר".

"בזמן התקופה הרגישה הזאת, אני מבקש שתבינו, ותכבדו את הפרטיות שלי. האהבה והתמיכה מהמעריצים היא מדהימה והפכה למקור לכוח ואני מלא בהוקרת תודה על העידוד שלכם שממשיך לרומם אותי. אני מחכה בקוצר רוח להמשך המסע שלי, בידיעה שהתשוקה וההשראה שלי, הריקוד והאומנות, ישארו איתי בפרקים הבאים. עם הרבה אהבה והוקרת תודה, בריאן טנקה", חתם הרקדן את הנאום הדביק.

השניים כאמור היו במערכת יחסים אחד עם השנייה בשבע השנים האחרונות אחרי שהכירו בשנת 2016 כשעבדו על פרויקט משותף יחד. למרות היחסים המקצועיים השניים ערבבו ביזנס ופלאז'ר, והיו בלתי נפרדים מאז, חוץ מפרידה קצרה באותה השנה.

וואלה! סלבס ביקשה גלגל שווארמה בייתי לחג המולד אבל סנטה לא הצליח להיכנס לדירת חצי החדר המעופשת שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • מריה קארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully