וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין לי שום כוונה להתנצל": האקסית של מרגי מגיבה לביקורות

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 13:21

אחרי שהעלתה תמונות מחגיגות חג המולד, הדוגמנית ליה שון שהייתה בת הזוג של הזמר מרגי, חטפה תגובות רעות רבות שביקרו אותה על כך שהיא חוגגת חג נוצרי ולא הסכימה לעבור על הדברים בשתיקה: "עצם העובדה שאני קיימת זה ניצחון". וואלה! סלבס חנוכריסמס

הסטורי של ליה שון. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ליה שון/צילום מסך, אינסטגרם

הדוגמנית ליה שון פרצה לתודעה הציבורית אחרי שהתחילה לצאת עם הזמר יהונתן מרגי, אך לאט לאט אנחנו מגלים עלייה יותר פרטים מעבר למקצוע שלה. אמש (ב') העלתה שון תמונה לחשבון האינטסגרם שלה בה אפשר לראות שהיא חוגגת את חג המולד עם עץ האשוח שמאחוריה והכיתוב שנותן חותם: "חגים שמחים מגברת קלאוס", שהייתה שיא תיעוד החגיגות המשפחתיות באירופה המושלגת.

בתגובה לתמונה קיבלה הדוגמנית ביקורות רבות על כך שהיא חוגגת חג נוצרי בזמן שהאנטישמיות ברחבי העולם גואה, אך היא לא הסכימה לאנשים לשפוט אותה מבלי שהם מכירים את הסיפור שלה: "חייבת לפרוק רגע משהו", פתחה את הדברים ברצף הסטוריז שהעלתה.

"טסתי השבוע לחגוג כריסמס עם המשפחה שלי בגרמניה, וכמו תמיד זה הרגיש לי מאוד טבעי לשתף גם את החלק הזה בחיים שלי. לרגע לא חשבתי שאני אקבל כמות כזאת של תגובות מזעזעות כמו אלה שקיבלתי בימים האחרונים בפרטי, ובכנות זה שובר לי את הלב. לא תכננתי להגיב על זה בכלל אבל לא יכולתי לשתוק ולהתעלם".

הסטורי של ליה שון 2. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ליה שון 2/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של ליה שון 3. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ליה שון 3/צילום מסך, אינסטגרם

"דווקא היום בתקופה שאנחנו נמצאים בה, שמלאה בשנאה ואובדן וחוסר תקווה, אני גאה יותר מתמיד בסיפור של המשפחה שלי. צד אחד של ניצולי שואה וצד שני גרמני נוצרי, עצם העובדה שאני בכלל קיימת זה סמל לניצחון של האהבה על השנאה. סיפור שלפני שנה היה נראה בלתי אפשרי הוא המציאות שאני חיה בה".

אני גאה לגדול בבית שבו מדליקים חנוכיה ליד עץ חג המולד, שמכבד מקבל ומכיל את כולם. אין לי שום כוונה להתנצל על מי שאני או מאיפה המשפחה שלי באה. אני חושבת שזה הדבר היפה בעולם. קחו את זה כסמל קטן לתקווה, העתיד יכול להיות יפה יותר" , חתמה באופטימיות.

כזכור, שון ומרגי נפרדו בחודש אוגוסט האחרון אחרי שנה וחצי של זוגיות פוטוגנית. לעומת הפרידה של הזמר מהאקסית המיתולוגית, הזמרת נועה קירל, הפרידה שלו מהדוגמנית דווקא עברה חלק ובלי עקיצות מיותרות.

וואלה! סלבס לא תומכת בשום חג שכולל מפגש עם הדודות המעצבנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully