וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנית גרינברג סיפרה מה היא אוכלת והרגיזה את הגולשים: "מעודדת הפרעות אכילה"

עודכן לאחרונה: 26.12.2023 / 10:13

יוצאת הריאליטי והמשפיענית חלקה עם העוקבות והעוקבים שלה את התפריט היומי, שכלל הרבה נוזלים ומעט מזון מוצק. הסרטון גרר שפע תגובות שנעו בין דאגה למצבה הבריאותי לבדיחות. וואלה! סלבס חרפת רעב

בחודשים האחרונים דנית גרינברג משתפת את העוקבים באורח החיים החדש שלה, שכולל אימונים, תזונה בריאה ועיקר הרבה מנטרות מעולמות עוגיות המזל. המשפיענית ויוצאת הריאליטי החליטה לחלוק את התפריט היומי שלה אתמול (א') והגולשים לא נשארו אדישים לבחירות הלא שגרתיות שלה.

גרינברג התעוררה בשבע בבוקר, שתתה כוס מיץ לימון ואז קפה. אחרי אימון היא שתתה שייק וארוחת הצהריים שלה הגיעה ב-15:15, אז אכלה טופו וכוסמת. בערב הגיעה כוס קפה נוספת ושתי פרוסות לחם עם גבינת עיזים.

גרינברג כתבה: "אני מוצאת את עצמי צופה בלופים בטרנד הזה ברשת ו-וואלה התלבש לי בול לשגרה החדשה שלי. הבנתי שכשאני מתחייבת כאן למשהו, אני עומדת בו. אז להלן כל מה שאכלתי היום. השתדלתי בריא. מקווה להתמיד. זו אינה המלצה לשום תפריט/תזונה/דיאטה וכדומה! זה רק מה שאני אכלתי ומה שהיה בא ל-י לאכול".

העוקבים, כאמור, לא נשארו אדישים לבחירות הקולינריות של גרינברג: "בנות זו כמות אוכל של ציפור בבקשה אל תחשבו שאם אתן אוכלות אחרת זה לא טוב או משהו בסגנון", כתבה גולשת מודאגת ואילו אחרת הוסיפה: "עדיין מנסה להבין אם זה הטרלה או שאת רצינית. סורי אבל לא לאכול אוכל מוצק עד 15:15 כשקמת בשבע ולשתות קפה על בטן ריקה זה ממש לא בריא לאף אחת ולאף אחד. קראתי ממה מורכב השייק - הוא ממש לא מכיל ערך תזונתי שמחליף ארוחת בוקר נורמלית. אם את מרגישה מאד שבעה מכמות האוכל הזאת, כנראה שאת כבר שנים מרעיבה את עצמך והקיבה שלך מצומקת. הכמות קלוריות והערך התזונתי שיש במנות שהעלית בקושי מספיקים לילדה. בטח לא לאישה בוגרת".

לצד התגובות הדואגות, היו מי שהחליטו להתבדל על הסיטואציה. גולשת אחת כתבה: "אם הייתי צריכה לתעד מה שאני אוכלת זה לא היה סירטון אלא סרט" ואחרת הוסיפה "מה זה אני רעבה מלראות את זה ואני אחרי מרק, קציצות, קוסקוס ושוקולדים".

וואלה! סלבס לא נכנסת לאחרים לצלחת, חוץ מגניבת צ'יפס פה ושם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully