וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: נסלי ברדה בזוגיות חדשה חמישה חודשים אחרי הפרידה

עודכן לאחרונה: 25.12.2023 / 14:26

מגישת החדשות והעיתונאית נסלי ברדה עברה לפני כחמישה חודשים גירושים ממי שהייתה בת הזוג שלה בעשר שנים האחרונות. כעת נראה שהיא יצאה לדרך חדשה וחובקת זוגיות חדשה. מי בת המזל? וואלה! סלבס קופידון

נסלי ברדה וסיוון פישלר. אינסטגרם, צילום מסך
נעים להכיר. ברדה ובת הזוג החדשה סיוון פישלר/צילום מסך, אינסטגרם

מגישת החדשות והעיתונאית נסלי ברדה נמצאת בחיים הציבוריים כבר לא מעט שנים, ומככבת על מסך הטלוויזיה שלנו לא מעט במהלך השבוע. למרות זאת היא דואגת לשמור על החיים האישיים שלה בפרטיות יחסית, ולא ממהרת לחשוף פרטים או רגעים בתקשורת וברשתות החברתיות.

בחודש יולי האחרון ברדה סיפרה הסטורי בחשבון האינסטגרם שלה כי היא ובת הזוג אירית מגל החליטו להפרד אחרי עשר שנים ביחד וילדה משותפת. השתיים היו כאמור קרוב לעשור ביחד, ואפילו קיימו טקס חתונה אחרי חמש שנים של זוגיות בשנת 2018.

מאז עברו לא מעט מים בנהר וברדה הספיקה כנראה כבר להתאושש מהפרידה. וואלה! סלבס כאן כדי לספר לכן שבחודשים האחרונים היא נמצאת בזוגיות חדשה רחוקה מאור הזרקורים. מה שכן אפשר לספר הוא שלחברה החדשה של ברדה קוראים סיוון פישלר היא אשת שיווק ואמא לילד, שנפרדה גם היא לא מזמן מבת הזוג שלה. השתיים עדיין לא חשפו את הזוגיות בפומבי בפני העולם, אבל אם הכל ימשיך כמו עכשיו, זה יקרה ממש בקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • נסלי ברדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully