וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שידרתי בטלוויזיה עם פאה ואף אחד לא ידע": הוידוי של רינה מצליח

עודכן לאחרונה: 25.12.2023 / 11:23

העיתונאית הוותיקה שפרשה לפני כשנה מחדשות ערוץ 12 חשפה בשיחה עם הזמרת שרון חזיז כי חלתה בעבר בסרטן השד ועל כך ששמרה זאת בסוד: "אני שידרתי בטלוויזיה עם פאה, ואף אחד לא ידע. זו הייתה שנה קשה מאוד".

רינה מצליח ושרון חזיז בשיחה בפודקאסט של ערוץ המשמעות/יח"צ- ערוץ המשמעות

בנובמבר של השנה שעברה העיתונאית הוותיקה רינה מצליח הודיעה על פרישה מחברת החדשות, אחרי כמעט ארבעה עשורים בהם עבדה בתקשורת במגוון תפקידים שונים. כעת מתברר שבזמן שהיא הגישה מהדודות חדשות ותכניות שונות, היא הסתירה סוד אותו שמרה לעצמה וכעת חושפת אותו לראשונה.

מצליח התיישבה לשיחה עם הזמרת שרון חזיז, שחלתה בעבר בסרטן, כחלק מסדרת פודקאסטים של ערוץ המשמעות להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד. במהלך השיחה חשפה כי בזמן שצפינו בה דרך מסך הטלוויזיה ולא היה נראה כי היא עסוקה בדבר מלבד הפרשנויות והגשת החדשות, התחוללה אצלה מלחמה של ממש.

"אני שידרתי בטלוויזיה עם פאה, אף אחד לא ידע. זו היתה שנה קשה מאוד. שמרתי את זה בסוד. זו פעם ראשונה שאני מדברת על זה. הסביבה הקרובה כמובן ידעה, אבל לא רציתי שכולם יכנסו לעניינים. אני מאוד שמרתי את זה בסוד. אני חושבת שזו פעם ראשונה שאני מדברת על זה. התלבטתי כל הערב, לא בא לי לדבר על זה, בא לי לשמור את זה לעצמי", סיפרה מצליח וחשפה כי חלתה בסרטן השד.

רינה מצליח נשות המהפכה. קשת 12, צילום מסך, עיבוד תמונה
ווידוי אמיץ/עיבוד תמונה, קשת 12, צילום מסך

בהמשך השיחה גם חזיז שיתפה על ההתמודדות שלה עם המחלה: "בסופו של דבר, זה שידעו שאני חולה כולם וזה שכל הזמן קיבלתי פתאום מבול של נשים שבאות, והתעסקתי כל הזמן בלעזור לנשים אחרות מאוד עזר לי להתגבר". מצליח שיתפה שהיא הייתה במצב שונה מזה של הזמרת: "אני ניסיתי לשמור כמה שיותר על חיים רגילים, המשכתי לעבוד ולא רציתי שכולם יכנסו לי לזה. היה לי יותר נוח ככה".

כאמור, העיתונאית הוותיקה פרשה לפני כשנה מעבודתה בחברת החדשות ומאז כמעט שלא ראינו אותה על המסך. לאחרונה היא השתתפה בסרט "גן הקופים" של הבימאי המוערך אבי נשר ואף לוהקה לתפקידים נוספים בסדרות וסרטים שעתידים לצאת במהלך השנה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully