וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אי אפשר יותר, כמה צער": הסלבס כותבים על עוד יום עצוב

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 13:46

גם הבוקר, בדומה לבקרים אחרים מאז נפתחה המלחמה ב-7 באוקטובר, התעוררנו לעוד יום עצוב בו הותרו לפרסום שמותיהם של חללי צה"ל שנפלו בלחימה בעזה במהלך סוף השבוע. גם הסלבס לא נותרו אדישים לחדשות הקשות ושיתפו את תחושותיהם ברשתות החברתיות.

בווידאו: אושרי משה בוצחק התארס לפני המלחמה ונפל בעזה היה גאוות המשפחה 23.12.23/מערכת ואללה!
הסטורי של תקווה גדעון 24.12.23. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של תקווה גדעון 24.12.23/צילום מסך, אינסטגרם

המלחמה הקשה בעזה ובצפון הארץ, שהחלה עם מתקפת הפתע של החמאס ב-7 באוקטובר, מתנהלת כבר 79 ימים וכמעט בכל בוקר אנחנו מתעוררים עם צמד המילים שאף אחד לא רוצה לראות ושכל פעם שובר את הלב מחדש- "הותרו לפרסום". גם הבוקר (א') נפתח עם פרסום שמותיהם של חללי צה"ל שנפלו בלחימה במהלך סוף השבוע, במהלכו נהרגו 14 חיילי צה"ל בסדיר ובמילואים שאיבדו את חייהם בהגנה על המדינה.

גם הסלבס בביצה המקומית, כמו כל אזרח המסתובב שבור לב במדינה שלנו מאז אותה שבת ארורה, לא נשארו אדישים לחדשות הקשות ושיתפו את מחשבותיהם ותחושותיהם ברשתות החברתיות. "עד מתי? זה לא נתפס שאנחנו מאבדים את טובי בנינו. השם יקום דמם", כתבה יוצאת הריאלטי ואושיית הרשת עינב בובליל והוסיפה: "מגיע לכל אחד ואחד מהגיבורים האלה שנכיר אותם, שנדע מי הם ושנדע שבזכותם אנחנו יושבים בבית עכשיו והם נלחמו עד טיפת דמם האחרונה עבורנו".

אושיית הרשת דניאל עמית שיתפה: "אני חושבת שזה קרה לי בצוק איתן. כל בוקר הייתי קמה, רצה לחדשות ומתפללת לא לשמוע שמות שאני מכירה. הייתי צוללת לסיפורים, רואה תמונות. סרטונים של האנשים שלא איתנו. נכנסת להורים שלו, לחברים, לכל דבר שרק יכל לספר לי מי הבן אדם שכבר לא איתנו. והפעם? כנראה שהנפש שלי בחרה להדחיק. להסתכל על 'הותר לפרסום' ולנסות לנתק מהרגש. כדי לנסות להמשיך לחיות".

"אבל לפעמים זה תופס אותך. הסיפורים והפנים שמאחורי השמות. וזה כל כך כואב. לא רוצה לתאר מה עובר על המשפחות והחברים של האנשים האלה. מלחמה ארורה עם אבדות קשות. הלוואי שיגמר כבר", כתבה עמית את המחשבות של לא מעט מאיתנו.

הסטורי של דניאל עמית 24.12.23. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של דניאל עמית 24.12.23/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של עינב בובליל. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של עינב בובליל/צילום מסך, אינסטגרם

זוכת "האח הגדול" ואושיית הרשת תקווה גדעון כתבה גם היא על תחושותיה ועל הקושי לעבוד כרגיל אחרי בוקר שכזה: "לא בא לי להיות פה היום. לא בא לי לשתף במה אני עושה, איך אני מרגישה ומה אני אוכלת. בא לי שיהיה פה שקט. בא לי להדחיק או להצחיק או לנסות לנהל איזה שהיא שגרה. נהרגו ב-24 שעות האלה 14 פרחים שהקריבו את חייהם בשביל שאני אוכל להמשיך בשגרה שלי. זה לא עוד אייטם. זה החיים. המעט שאני יכולה לעשות היום זה לעצור ופשוט לזכור. שום דבר אחר לא מעניין כרגע".

"בוקר נוראי. כבר אין מילים אלוהים!!!" כתבה אדל בספלוב עם פרסום תמונותיהם של שמונה חללי צה"ל ששמותיהם הותרו לפרסום הבוקר והוסיפה: "כואב בתוך הלב. כמה אבדות!!!". גם הזמרת אגם בוחבוט שיתפה בתחושות: "אי אפשר להתעורר לבשורות השחורות האלה יותר. עוד שמונה גיבורים שנפלו. עוד שמונה משפחות שהלב שלהן נשבר לרסיסים. אי אפשר להתרגל לדבר הזה. יהי זכרם ברוך".

אושיית הרשת וכוכבת הריאלטי דנית גרינברג כתבה: "אוי אלוהים. מבוקר אופטימי לבוקר קשה. עוד שמונה משפחות שאיבדו את היקר להן מכל. די, כמה אפשר? אי אפשר להכיל יותר את הכאב". השחקנית מגי אזרזר פרקה גם היא: "בבקשה די. אמן שלא נראה יותר את המונח הארור הותר לפרסום. מתפללת על כל החיילים שלנו והחטופים שלנו. אלוהים שמור עליהם בבקשה".

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully