וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתיכים ותומכים: גרג סולקין וברנדון קורף עושים את ישראל

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 10:34

השחקן הבריטי גרג סולקין הגיע לביקור תמיכה בישראל. בין סיור בעוטף עזה וגיחה לכותל המערבי, הוא הספיק לשבת לארוחת צהריים עם המיליארדר ברנדון קורף והדוגמנית רומי פרנקל. וואלה! סלבס סולידרית

ברנדון קורף גרג סולקין. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
נשמח לדעת מה הקשר/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

השחקן הבריטי גרג סולקין, יהודי גאה, הגיע בשבוע שעבר לביקור הזדהות עם ישראל. סולקין סייר בעוטף עזה וחלק עם 7.2 מיליון העוקבים שלו את התמונות הקשות מכפר עזה. "בזמן שהראיות הפיזיות והגופות פונו, האוויר עדיין מכיל אובדן וסבל. התמונות החמורות האלה משמשות כתזכורת למציאות של שנאה ואכזריות. אני רוצה לפנות לכל נשמה שהאופל הזה נגע בה ולשלוח אמפתיה. זו לא הייתה רק מתקפה על העם היהודי, אלא מתקפה על זכויות אדם. כולנו צריכים לשאת באחריות ולזכור, לחנך ולוודא שזוועות מסוג זה לא יקרו שוב".

בהמשך ביקורו, הספיק סולקין לבקר בכותל המערבי ולבקר פצועים ושורדים. למרות לוח הזמנים הצפוף שלו, הספיק השחקן לצאת לארוחת צהריים עם הרכב שגורן לוואלה! סלבס להסתקרן.

גולש אמיץ תיעד את סולקין במסעדה במרינה בהרצליה, כשמי שחלקו איתו את ארוחת הצהריים היו המיליארדר ברנדון קורף, האקס המיתולוגי של יעל שלביה. גם הדוגמנית הצעירה רומי פרנקל הסבה לשולחן ולנו נותר לתהות אם מדובר במאמץ הסברתי משותף, דאבל דייט או גם וגם.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully