וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חירבנת שם?": האלי ברי העלתה תמונה חושפנית ודחתה את העוקבים

עודכן לאחרונה: 21.12.2023 / 18:39

השחקנית ההוליוודית האלי ברי העלתה תמונה לוהטת במיוחד, אבל במקום להתפעל מהפיגורה שלה, בגלל שהיא שכחה למחק פרט אחד קטן, הכוכבת הצליחה גם לחרפן את הגולשים, אבל בעיקר להגעיל. וואלה! סלבס יציאות

רוב הפדיחות שאנחנו רגילים לשמוע עליהן מרחבי האינסטגרם כוללות בעיקר שינויים בגוף, חוסרים באיברים ועוד שלל דוגמאות משעשעות. הפעם לא מדובר בפדיחה רגילה, אלא בפדיחה שהסיבה לה גובלת בעצלות ופאשלה שהייתה יכולה להימנע בעזרת פעולה פשוטה אחת.

השחקנית ההוליוודית האלי ברי העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה סקסית במיוחד בבגד גוף כשהיא מוקפת בנוף מדברי ופסטורלי. אבל במקום תגובות מרימות, העוקבים שמו לב לשלושה גושים בולטים של צואה. אין איך לייפות את זה, אתם יכולים לקחת רגע אם אתם צריכים.

"היילי יקירתי, אפילו לא הייתי עם משקפיים וראיתי שזה שלושה גושים של חרא, תעשי לנו טובה ותחתכי את התמונה", כתבה גולשת אחת שממש לא הייתה היחידה: "תמונה נהדרת, אבל תחתכתי את הקקי שמולך", "למה שתפרסמי תמונה עם חרא?", ו- "איזה מן חרא יש לך ליד הרגליים?", הוסיפו גולשים נוספים.

בחודש אוגוסט האחרון התגרשה השחקנית מבעלה לשעבר, אוליבייה מרטינז, אחרי הליך גירושים ארוך ומייגע שארך לא פחות משמונה שנים. השניים חולקים ילד משותף בשם מקאו, ובהסדר הגירושים הוחלט על משמורת משותפת, כשאת סופי השבוע הם מחלקים ביניהם, פעם הוא ופעם היא.

בסיום הסכסוך המשפטי, נקבע שברי מחוייבת לשלם לבעלה לשעבר כ- 8,000 דולר בחודש עבור הוצאות שקשורות למקאו הקטן. בנוסף, היא זאת שאחראית לממן את שכר הלימוד בבית הספר הפרטי של בנה, יחד עם הוצאות נוספות על חוגים מחוץ למסגרת הלימודים כמו כדורסל או כדורגל. אם כל זה לא הספיק, השחקנית נאלצה לכתוב למרטינז צ'ק שמן על 4.3 אחוז מכלל הכנסותיה, סכום שמוערך ביותר משני מיליון דולר.

וואלה! סלבס מנקה את הקיא של החתולה שלה על בסיס יומי.

  • עוד באותו נושא:
  • האלי ברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully