וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידון לסופ"ש: עד כמה אתם מכירים את הכוכבים שהגיעו לתמוך בנו?

עודכן לאחרונה: 22.12.2023 / 11:00

במהלך החודשיים האחרונים, רכבת מרשימה של כוכבים בינלאומיים הגיעה לביקור תמיכה בישראל, ומסייעים מכאן להסברה הישראלית הנלחמת בקרבות שמתנהלים ברשת. חלקם שמות מוכרים, את חלקם כנראה לא הייתם מזהים ברחוב, וזה הזמן לבחון- עד כמה אתם מכירים את הכוכבים שהגיעו לארץ?

אור ילין, בנו של עמוס ילין, משוחח עם ג'רי סיינפלד במהלך ביקורו בקיבוץ בארי, 19 בדצמבר, 2023/יח"צ

בימים הראשונים למלחמה שנפתחה עם מתקפת החמאס הרצחנית ב-7 באוקטובר עוד הייתה לנו תקווה כי דעת הקהל העולמית, שבדרך כלל נוטה להיות נגד ישראל, תשתנה הפעם לכיוון הנכון אחרי שהעולם יבין את גודל האיום מולו ישראל מתמודדת, ובעיקר את גודל האכזריות שלו.

במהרה נאלצנו לגלות כי השילוב בין אנטישמיות, שנים של שנאת ישראל, תעמולה פרו-פלסטינית משומנת היטב ו-ואקום הסברתי מצד מדינת ישראל עלה לנו ביוקר, וממש לא פשוט לשכנע את העולם לראות את הצד שלנו בסכסוך. מלבד הזירות השונות בגבולות ישראל אנו נאלצים להתמודד גם עם זירה בוערת נוספת- זירת ההסברה ברשתות החברתיות, שהפכה למוקד חשוב לא פחות.

לצד ישראל התייצבו לא מעט כוכבים בינלאומיים, שמיהרו להביע את התמיכה שלהם בישראל ולעלות חומרי הסברה שונים לרשתות החברתיות לעיני מיליוני העוקבים שלהם. חלקם לקחו את התפקיד צעד אחד קדימה, והגיעו לכאן לביקור תמיכה והזדהות וכדי לשדר ישירות מכאן את התמונות והמראות לעוקבים שלהם ברחבי העולם.

אז עד כמה אתם מכירים את הכוכבים שהגיעו עד אלינו? זה הזמן לבחון את עצמכם בשאלון הרכבת האווירית הגדול!

הראשון להגיע לארץ היה השחקן נת'ניאל בוזוליק. מאיפה הוא מוכר לנו?

דמדומים
יומני הערפד
באפי ציידת הערפדים
מכושפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully