וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעידת אדמה: בקרוב יחשפו שמות של 170 מקורבים לג'פרי אפשטיין

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 13:12

על פי פסיקתו של בית המשפט, בקרוב יפורסמו שמותיהם של 170 אנשים שהיו מקורבים לעבריין המין המורשע, ג'פרי אפשטיין המנוח. מתי בדיוק מתוכננת הרשימה לצאת ומי יכול להיכלל בה? וואלה! סלבס חוקרת

דיווח על התאבדות איש העסקים ג'פרי אפשטיין שהורשע בעבירות מין, 10 באוגוסט 2019/צילום: רויטרס

הפרשה של עבריין המין המורשע ג'פרי אפשטיין המנוח, הצליחה לזעזע את העולם כולו כשהיא דחפה לכולנו לפרצוף את הקשר ההדוק שקיים בין הון לשלטון, וסיפקה תיאורים מחרידים של ניצול מיני של נערות ונשים צעירות כדפוס מטריד ומחריד בעזרתה של השותפה העסקית שלו, גיליין מקסוול, שפיתתה את הקורבנות והורשעה אחרי שגייסה וסחרה ב- 4 נערות עבורו, כיום היא מרצה את 20 שנות המאסר שנגזרו עלייה.

על פי צו בית המשפט שמטפל בהאשמות נגד אפשטיין, ממש בחודש הבא תתפרסם רשימה שתכלול לא פחות מ- 170 אנשים ששמותיהם נקשרו בשמו של עבריין המין המורשע וכנראה תגרום לרעידת אדמה לא רק בעולם הבידור, אלא גם בפוליטיקה ואולי אפילו בבית המלוכה.

מי שאולי יהיה חלק מהרשימה השחורה, הוא בין היתר גם הנסיך אנדרו, שבשנת 2001 הואשם שנגע ומישש את אחת המתלוננות. נזכיר שבחודש מאי האחרון, אחרי פרסום חלק מהיומן של אפשטיין התגלה עוד על הקשר שלו עם הרמטכ"ל וראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק. קשר שעל פי התיעוד שנחשף התקיים גם אחרי שהורשע עבריין המין.

בנוסף, מי שהיה הטייס של אפשטיין העיד לפני שנתיים שיחד עם הנסיך אנדרו, הוא הטיס גם את נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, שבזמנו היה עדיין רק איש עסקים. אם כל זה לא מספיק, בשנת 2020 נחשפו מסמכים בהם תועד גם ביקורו של נשיא נוסף, ביל קלינטון, שהגיע לאי של עבריין המין והיה אורח קבוע אחרי שנות כהונתו.

בשנת 2008 הורשע אפשטיין לראשונה בשידולה של נערה בת 17 לזנות, העונש שלו היה רק 13 חודשים של מעצר עם תנאים מקלים שאפשרו לו לעבוד בזמן שריצה את מאסרו. במהלך עסקת הטיעון שספגה ביקורות רבות, ובצדק, גורמים פדרליים רשמיים הצליחו לאתר לא פחות מ- 36 קורבנות.

זה לקח 11 שנים ארוכות אבל לבסוף נעצר עבריין המין ב- 6 ביולי, 2019. הוא הואשם בסחר בקטינים למטרות מין בפלורידה וגם בניו יורק. לאחר מכן התגלה גם שבניסיון לטייח את הראיות נגדו, אפשטיין דאג לשלם שוחד בסכום של 350 אלף דולר כדי למנוע מעדים להעיד נגדו בפרשה. קצת יותר מחודש אחרי שנעצר, עבריין המין התאבד בבית המעצר העירוני במנהטן, ניו יורק.

וואלה! סלבס מחזקת ומחבקת את הנפגעות. אם נפלת קורבן לאלימות מינית, יש למי לפנות: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully