וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקר לנו? ג'ורג' קלוני טוען ש"חברים" לא הסבה למת'יו פרי אושר

עודכן לאחרונה: 20.12.2023 / 12:13

השחקן ההוליוודי ג'ורג' קלוני, שהיה מקורב לכוכב המנוח מת'יו פרי, עוד בימים שקדמו לסיטקום המצליח "חברים", טען שהעבודה על התוכנית לא עשתה לו טוב: "הוא לא מצא שקט או אושר". וואלה! סלבס מנגבת דמעות

ג'ורג' קלוני מת'יו פרי. GettyImages. IMDB, עיבוד תמונה
ג'ורג' קלוני מת'יו פרי/עיבוד תמונה, GettyImages. IMDB

רק בסוף השבוע שעבר (שבת) גילינו לראשונה את סיבת מותו של השחקן המנוח מת'יו פרי, כחודש וחצי אחרי שמת. לא היה מפתיע לשמוע שנמצאו בגופו שילוב קטלני של הסם קטמין, שקיבל בעירוי כדי לטפל בדיכאון ובחרדה שלו, תרופות שמיועדות לשיכוך כאבים חריפים וכרוניים, ובשילוב עם מחלת הלב שהתגלתה אצלו, אפשר להבין שלא היה לבחור המסכן סיכוי לשרוד.

מהרגע שנודע על מותו נותר לנו רק להתנחם בסדרת הסיטקום המצליחה איתה פרץ לתודעה, "חברים", בה הוא היה נראה בשיא שלו, אך עכשיו מתברר שזה אולי לא היה המקרה. חברו הטוב של פרי, השחקן ההוליוודי ג'ורג' קלוני סיפר ל- Deadline שפרי לא היה בתקופה טובה בזמנו: "הוא היה ילד וכל מה שהוא היה אומר לנו בזמנו זה 'אני רק רוצה לקבל סיטקום אחי. אני רק רוצה סיטקום קבוע ואני אהיה האדם המאושר בעולם'", העיד השחקן ההוליוודי על חברו המנוח.

"הוא השיג את הסיטקום הכי טוב בכל הזמנים כנראה, והוא עדיין לא היה מאושר. זה לא הביא לו שקט או שמחה בשום צורה", השניים עבדו אחד בקרבת השני כשקלוני שיחק בתוכנית "ER", שצולמה בתקופה מקבילה לימי הצילומים של "חברים". ולמרות שהיו קרובים, השחקן הודה שאף אחד לא באמת ידע מה שלומו של פרי.

דיוויד שווימר, ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, מת'יו פרי, ליסה קודרו, מאט לבלאנק, הסדרה "חברים". Warner Bros. Television/Getty Images, GettyImages
לא מצא שקט או שמחה/GettyImages, Warner Bros. Television/Getty Images

"כל מה שידענו זה שהוא לא היה שמח ולא היה לו מושג מה הוא עושה. הוא היה לוקח 12 כדורים של ויקודין ביום, וכל מה שהוא הוא דיבר עליו היו דברים שוברי לב", התייחס קלוני לספר שכתב השחקן המנוח, "Friends, Lovers, and the Big Terrible Thing". "זה גם אומר שהצלחה, כסף וכל הדברים האלה לא הופכים אותך לאדם מאושר בצורה אוטומטית. אתה פשוט צריך להיות שמח בחלקך", הוסיף.

בהמשך, ניצל השחקן את הבמה כדי להעלות זכרונות שיש לו מפרי: "הכרתי אותו שהוא היה רק בן 16. היינו משחקים יחד טניס. הוא היה צעיר ממני בעשר שנים בערך. הוא היה ילד טוב ומצחיק, מצחיק, מצחיק", הדגיש קלוני את הרושם שהשאיר עליו.

בחודש אוקטובר האחרון פרי נמצא ללא רוח חיים בג'קוזי בביתו שבלוס אנג'לס. הוא היה בן 54, והדיווחים הראשוניים אבחנו אותו בדום לב. כאמור, לקח יותר מחודש עד שפורסמה סיבת המוות הרשמית של השחקן, ולמרות שהוא נטל מספר דברים, לא נמצאו סמים בביתו.

וואלה! סלבס צופה בשידורים חוזרים של "חברים" כדי לנסות להבין איך זה מרגיש כשיש כאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully