וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להציל כמה שיותר חיים:" התרומה המפתיעה של אלין כהן

עודכן לאחרונה: 20.12.2023 / 12:31

אשת העסקים הצעירה חשפה בחשבון האינסטגם שלה שהאזנה מקרית לרדיו הובילה אותה ואת אביה לתרום למען מטרה חשובה, צעד שזיכה אותה בתעודה הוקרה על החיים שעזרה להציל. וואלה! סלבס תוחם מנחם

מלחמת חרבות ברזל גרמה לכל הסלבס בביצה לתרום, מי מזמנו ומי מכספו, לטובת קורבנות המחדל הגדול ביותר בתולדות מדינת ישראל. כשאבק הלחימה ישקע וואלה! סלבס תדון בהרחבה במושג "מתן בסתר", אבל עד שזה יקרה היא תספר לכם על המעשה היפה של אלין כהן.

אשת העסקים הצעירה חשפה בחשבון האינסטגרם שלה שהיא ואביה יורם תרמו שבעה דפיברילטורים לארגון "איחוד הצלה", אליו הגיעו כמעט במקרה: "לפני כמה חודשים בנסיעה רגילה באוטו ביחד עם אבא שלי, האזנו לרדיו. האזנו לשיחה על הארגון והחוסר בדפיברילטורים, מכשירי החייאה מצילי חיים. הם סיפרו שהם מנסים לגייס כמה שיותר כספים כדי לרכוש שבעה כאלה שהם כל כך זקוקים להם". כהן המשיכה וסיפרה שבאותו הרגע, היא ואביה צלצלו ותרמו את המכשירים.

אלין כהן. אינסטגרם, צילום מסך
אלין כהן/צילום מסך, אינסטגרם
אלין כהן. אינסטגרם, צילום מסך
אלין כהן/צילום מסך, אינסטגרם
אלין כהן. אינסטגרם, צילום מסך
אלין כהן/צילום מסך, אינסטגרם

כהן המשיכה וכתבה: "אני מאמינה במתן בסתר, אבל הארגון הזמין אותי לקבל תעודת הוקרה על התרומה הגדולה וביקש ממני להעלות את המודעות". אשת העסקים העלתה תמונה של תעודה ההוקרה שקיבלה ושל המכשירים שנתרמו.

וואלה! סלבס תורמת באופן קבוע להשחרת חיים של אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully