וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחיר מציאה, בערך: קניה ווסט מוכר את הבית שלו במאליבו

עודכן לאחרונה: 20.12.2023 / 10:43

הראפר המושמץ החליט להעמיד למכירה את הבית שקנה במאליבו לפני כמה שנים, ועל אף שמדובר בלוקיישן יוקרתי במיוחד, יש קאצ' לא קטן עבור מי שמתכנן לרכוש את הבית. מה כולל הנכס ומה הסכום המבוקש? וואלה! סלבס בועת נדל"ן

אם היו לכם מחשבות על הגירה לאחרונה והתחלתם לחפש נכסים ברחבי העולם, אולי כדאי לכם להתרחק מנכס אחד במיוחד המוצע למכירה במאליבו שבקליפורניה. על אף המיקום השווה והאדריכל שעומד מאחורי העיצוב של הבית, יש לא מעט בעיות בנכס שיצא לאחרונה לשוק על ידי לא אחר מהראפר המושמץ קניה ווסט.

הבית המדובר נמצא כאמור על חופי מאליבו ומתפרש על שטח של כ-370 מטר רבוע ועם נוף נרחב לים. מי שעומד מאחורי התכנון שלו לצד הראפר הוא האדריכל היפני המוכר טדאו אנדו שסייע לווסט בשיפוץ של הבית. מי שהוטלה עליו המשימה למכור את הנכס הוא מתווך הנדל"ן ג'ייסון אופנהיים, שמככב גם בריאלטי הנדל"ן "מוכרים את סאנסט". המחיר המקורי של הנכס אותו שילם הראפר היה 57 מיליון דולרים, וכעת הוא מוצא למחירה במחיר הפסד של 53 מיליון דולרים. שווה, לא? ממש לא.

במסגרת הקנייה של הבית עומד מכשול אחד גדול במיוחד. אחרי שהתכנון המקורי של הראפר היה להפוך את הבית ל"מקלט פצצות בסגנון 1910", הוא דאג שיוסרו כל החלונות, תשתיות החשמל והצנרת מה שהותיר נזקים גדולים בנכס ומי שירכוש אותו יצטרך לבצע בו שיפוץ יסודי ויקר במיוחד.

ואם זה לא מספיק, אז סביב הבית מתקיימת גם תביעה בבית המשפט, לאחר שמנהל השיפוץ שלו, טוני סקסון, תבע את קניה ווסט סביב ההתנהלות שלו לגבי שיפוץ הנכס. סקסון טוען כי הוא התריע בפני ווסט על השינויים שהוא רוצה לבצע בבית שחורגים מכל התקנות ועלולים לסכן את השוהים בו. בנוסף, הוא טוען כי ווסט שילם לו על שבוע עבודה בלבד עד שלבסוף פיטר אותו בנובמבר 2021. כעת הוא תובע אותו בגין מספר הפרות של הסכם העבודה ועל יותר ממיליון דולרים שלא שולמו לו, בנוסף לנזקים.

מנהל השיפוץ לשעבר טוען כי תחילה חשב שמדובר בפרוייקט אומנות, וכי בהמשך לחשמל ולתשיות האחרות ווסט תכנן גם להוריד את כל המדרגות ולהחליף אותך במגלשות. מאוחר יותר התברר לו כי הראפר מעוניין שהבית כן ישמש למגורים ולטענתו הוא אמר כי הוא: "רצה מקום שבו יוכל "להסתתר מהקלינטונים ומהקרדשיאנס".

וואלה! סלבס דאגה להפוך את דירת המרתף שלה לבונקר מבוצר היטב, רק כי היא לא מעוניינת בשום אינטרקציה אנושית.

  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully