וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייבי באמפ: אליאנה תדהר מדגמנת הריון ושוברת שיאים חדשים

עודכן לאחרונה: 19.12.2023 / 13:48

השחקנית אליאנה תדהר ממשיכה לככב ולשבור שיאים כשהיא קורנת מתמיד בצילומים עם הבטן ההריונית המתוקה שלה, ולא נתנה לשום דבר לעצור אותה מלהיות הכי משוחררת שאפשר. וואלה! סלבס טרנינג במיטה

אליאנה תדהר/יח"צ דור דימנט
אליאנה תדהר. דור דימנט,
משוחררת מתמיד/דור דימנט

חלופה מהירה של פרזנטורים בחברות שונות היא לא תופעה זרה בכלל, סדר היום הציבורי משתנה ברשתות החברתיות ובשיח הכללי כמעט כל יום וכך גם האנשים שפניהם משמשות ליחסי הציבור של חברות ומותגים שונים.

מעטים הסלבס שהצליחו לשמור על תפקיד הפרזנטור למשך זמן ארוך, אך מי שכרגיל שוברת כל שיא היא השחקנית אליאנה תדהר שמככבת בתפקיד אצל המותג "דלתא" לא פחות משש שנים, כשנה אחרי שהתחילה לצאת עם בעלה, הזמר והשחקן לי בירן.

מאז הצטלמה תדהר לקולקציות רבות, אך הפעם זה הרגיש וגם נראה קצת אחרת ממה שאנחנו רגילים. השחקנית שנמצאת בימים אלה בהריון מתקדם, בחודש השביעי אם נדייק, הגיעה לסט הצילומים ונראתה משוחררת מתמיד. אם בעלי המותג חכמים הם כבר הכינו חוזה טאלנט גם לבייבי שקרב ובא.

ממש בעוד שבועות ספורים הכוכבת ובירן יהפכו להורים בפעם הראשון לבן בכור. "אתה הנס הגלוי שלנו, מחכים לְךָ", כתבה השחקנית בפוסט בחשבון האינסטגרם בו חשפה לראשונה את ההריון וריגשה מעריצים רבים.

וואלה! סלבס לא יצאה מהפיג'מה שלה כבר שבועות ארוכים, היא איבדה ספירה אחרי שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully