וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במסעדה בתל אביב עם דיסקית על הצוואר: ג'רי סיינפלד בישראל

עודכן לאחרונה: 19.12.2023 / 10:57

בשקט בשקט (יחסית) נחת אתמול בישראל אחד מהשמות הגדולים ביותר שהגיעו לבקר פה לאחרונה, הקומיקאי היהודי-אמריקאי ג'רי סיינפלד, שבא ביחד עם משפחתו לביקור תמיכה וסיוע להסברה הישראלית על רקע המלחמה בחמאס

ג'רי סיינפלד בישראל. ניר פקין,
ג'רי סיינפלד בישראל/ניר פקין

הרכבת האווירית שמכילה את כוכבי הוליווד המגיעים לביקורי תמיכה בישראל ולסייע בהסברה הישראלית ממשיכה להביא לפה שמות גדולים במיוחד, ואחרי נת'ניאל בוזוליק, מייקל רפפורט והמפיק המוזיקלי סקוטר בראון, אתמול (ב') נחת בישראל גם הקומיקאי היהודי-אמריקאי ג'רי סיינפלד.

סיינפלד הוא ככל הנראה הכוכב המפורסם ביותר שהגיע עד כה ארצה, ואין ספק שהביקור שלו פה בתקופה הזו חשוב מאין כמוהו, בטח בכל מה שקשור להסברה לעולם. הקומיקאי הגיע לישראל ביחד עם משפחתו וכמה שעות אחרי שנחת בישראל הם כבר הגיעו כולם למסעדת צפון אברקסס של השף אייל שני בתל אביב.

מי שנכח במקום סיפר על חיוכים והתנהגות לא שחצנית בכלל של הכוכב, שנטמע בקהל הסועדים והשתדל שלא לעורר יותר מדי עניין, מלבד צלמי הפאפרצי שהצליחו לתפוס אותו במהלך הארוחה. ואם זה לא מספיק, הוא גם התגאה בשרשרת הדיסקית לשחרור החטופים שהוא עונד על צווארו וגלויה לכל רואה.

ג'רי סיינפלד בישראל. ניר פקין,
ג'רי סיינפלד בישראל/ניר פקין

הקומיקאי המצליח תומך בהסברה הישראלית כבר מתחילת המלחמה, כשימים ספורים אחרי הטבח הנורא של ה-7 באוקטובר הוא פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, אחריו עוקבים 1.3 מיליון משתמשים: "חייתי ועבדתי בקיבוץ בישראל כשהייתי בן 16, מאז אני אוהב את המולדת היהודית שלנו. לבי נשבר מההתקפות ומהזוועות האלה, אבל אנחנו עם חזק גם בלב וגם בראש. אנחנו מאמינים בצדק, חופש ובשיוויון. אנחנו נשרוד ונשגשג. תמיד אעמוד לצד ישראל ולצד העם היהודי". לפוסט צירף תמונה של אישה עטופה בדגל ישראל עם הכיתוב I STAND WITH ISRAEL.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully