וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם בחרו לא להיות איתי בקשר": שי לי ושניר נגד יובל מעתוק

עודכן לאחרונה: 19.12.2023 / 9:56

במהלך שהותם בבית האח הגדול הם אמנם היו קרובים ואף יצרו סכסוך בניסיון למשוך את תשומת ליבה, אך האם יוצאי הריאליטי שי לי עופרי ושניר בורגיל היו כנים או שסיום העונה סימנה גם את סופה של החברות עם זוכת העונה, יובל מעתוק? וואלה! סלבס נא להתנהג בהתאם

שניר ושי נגד יובל מעתוק. רן יחזקאל אינסטגרם, עיבוד תמונה
שניר ושי נגד יובל מעתוק/עיבוד תמונה, רן יחזקאל אינסטגרם
הסטורי של יובל מעתוק. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של יובל מעתוק/צילום מסך, אינסטגרם

קשה לשכוח את פרקי סיום העונה האחרונה של האח הגדול, בהם נוצר סכסוך החברות הגדול בין הדיירים סתיו קצין לשניר בורגיל ושי לי עופרי רגע לפני שהודחה, בו הם נלחמו אחת בשניים על תשומת ליבה של מי שלימים הפכת לזוכה הגדולה, יובל מעתוק.

על אף שיהיה קל להגדיר את מעתוק בתור דיירת מקובלת, במקרה והופיעה בכלל בפרקים, הסתדרה עם כולם ולא יצרה בעיות כמעט בכלל, אתמול (ב') היא חשפה שלא כולם נשארו קרובים גם בחיים האמיתיים: "יש דיירים שאני בקשר איתם, יש דיירים שאני פחות בקשר איתם ויש דיירים שפשוט בחרו שלא להיות איתי בקשר".

"אני לא יכולה לשלוט על מי בוחר להיות איתי בקשר ועל מי לא, בחירה שלהם...", כתבה זוכת העונה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה. בתגובה לפרסום של Radar_IL לסיפור, בחרו שי לי ושניר הגיב למעתוק: "אני חושבת שכולם הבינו למה, אוהבים", כתבה עופרי בתוספת של לב אדום שלא הרגיש מאוד כנה. "כל אחד והבחירות שלו", הוסיף בורגיל יחד עם אימוג'י מיתמם.

שניר ושי לי נגד יובל מעתוק. אינסטגרם, צילום מסך
שניר ושי לי נגד יובל מעתוק/צילום מסך, אינסטגרם
יובל מעתוק משיבה לשי לי ושניר. אינסטגרם, צילום מסך
יובל מעתוק משיבה לשי לי ושניר/צילום מסך, אינסטגרם

לא לקח הרבה זמן עד שהסיטואציה המשיכה להסלים והשלושה המשיכו לכבס את הכביסה המלוכלכת שלהם בחוץ, ממש בחוץ. "שי ושניר היקרים", השיבה להם יובל, "זה לא יפה מה שאתם עושים, אתם כאילו מנסים להפוך את זה עליי. כשאתם בעצם אלו שלא עונים לי להודעות כבר כמה חודשים", כתבה זוכת האח ולא שכחה להחזיר באותו המטבע: "אוהבת", חתמה גם היא עם לב אדום.

כל מה שנותר לעשות עכשיו זה לחכות ליום החתונה של בורגיל ועופרי, עם תקווה לראות שם נוכחות מלאה של כל קאסט העונה האחרונה מתוכנית הריאליטי במקרה הטוב, או ג'וס חדש על מערכת היחסים עם מי שלא יוזמנו במקרה היותר טוב.

וואלה! סלבס עשתה חתונת ענק אבל אף אחד לא הגיע, גם לא החתן.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully