וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה על מצבה הרפואי: "זה נס שאני עדיין בחיים"

עודכן לאחרונה: 18.12.2023 / 12:09

מלכת הפופ חזרה להופיע אחרי שאושפזה בחודש יוני האחרון, וסיפרה למעריצים על החוויה הרפואית המפוקפקת שעברה: "איבדתי את ההכרה על הרצפה במקלחת והתעוררתי במחלקת טיפול נמרץ". וואלה! סלבס מתאוששת

מדונה מופיעה באירועי הגאווה 2021 בניו יורק/צילום מסך, טוויטר

המשבר הרפואי שמדונה חוותה בחודש יוני האחרון נראה כמו היסטוריה רחוקה, אבל מלכת הפופ לא שכחה את מה שקרה לה ובחרה לחלוק פרטים חדשים עם המעריצים.

הכוכבת הופיעה במהלך סוף השבוע האחרון בניו יורק וסיפרה על רגעי האימה שחוותה יחד עם ילדיה: "הייתי קרובה מאוד למוות והילדים ראו את זה. זה נס שאני עדיין בחיים ויש בהופעה הזו אנשים שליוו אותי לבית החולים".

מדונה המשיכה וסיפרה על השתלשלות העניינים: "איבדתי את ההכרה על רצפת חדר האמבטיה והתעוררתי במחלקת טיפול נמרץ. יש פה אישה חשובה מאוד שגררה אותי לבית החולים והצילה את חיי".

מדונה מגזין קטנה. יחצ,
האאוטפיט מה איתו?/יחצ

לפני כחצי שנה מדונה אושפזה בבית החולים לאחר שנמצאה מעורפת הכרה בביתה בניו יורק. על פי דיווחים שונים, הכוכבת התמוטטה אחרי שעשתה חזרות אינטנסיביות במיוחד לקראת סיבוב ההופעות שלה.

"זה ברור שהיא דחפה את עצמה לקיצון ואנשים סביבה הזכירו לה בנימוס שהיא כבר לא בת 45, ובטח שלא בת 25. היא הביאה את עצמה למקום מסוכן ביותר", סיפרו מקורים ל-New York Post.

וואלה! סלבס חולמת על הופעה של מדונה, אבל מסתפקת בהופעת מחול של פרחי כרמיאל.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully