וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריפאת לי את הלב": אורנה בנאי מברכת את בת הזוג ליום ההולדת

עודכן לאחרונה: 17.12.2023 / 13:56

הקומקאית והשחקנית אורנה בנאי בירכה את בת הזוג שלה בשנתיים וחצי האחרונות, עדי כהן, לכבוד יום הולדתה ולא שכחה להוסיף למילים היפות סרטון של השתיים צמודות במיוחד בנשיקה לוהטת. וואלה! סלבס צרפתית

לא שהיא מכירה את זה ממקור ראשון, אבל וואלה! סלבס שמעה שאהבת אמת הדדית היא דבר מופלא על גבול הנדיר. קשה להאמין שכבר עברו להן שנתיים וחצי מאז שהשחקנית והקומיקאית אורנה בנאי התחילה לצאת עם בת הזוג שלה, עדי כהן.

לכבוד יום ההולדת של כהן, בירכה אותה הקומיקאית שדווקא בחרה ללכת בכיוון קצת יותר רציני מבדרך כלל: "נני שלי, כמה את אוהבת ימי הולדת, כמה את אוהבת לאהוב, לחיות, לרוץ, לעוף, לגעת, לגמוע מרחקים. וכמה מזל יש לנו שהתאהבנו. נס. אישה שלי, את בת 39 היום ואני כבר בגיל הבינה או התבונה, או העמידה... ואת מלמדת אותי כל כך הרבה על אהבה ותשוקה, על אומץ, על נצחונות כשלונות ופחדים, על שגרה, על אמונה".

"את חכמה וסקסית וטובה ואת מצחיקה אותי. הכי מצחיקה אותי. כשהכרנו לפני שנתיים וחצי סיפרתי לעולם שריפאת לי את הלב, שנתת בעיטת וולה לפחד שלי מלהתאהב שוב. אז כן, ניסים קורים. עובדה. אני מרגישה שהגעתי הביתה והבית נקי כמו שאני אוהבת. נני אני רוצה לאחל לך, שתמשיכי להתבגר כל כך יפה".

"שתתפתחי, שתצמחי, שתשירי ותשחקי, שתנצחי את הפחדים, שתאהבי את הפגמים שתהיי רכה כלפי עצמך, שתאמיני שאת ראויה, שבין סערה לסערה תסכימי לקצת שקט, שתדאגי פחות ותכעסי פחות, ושתאפשרי לי לראות אותך ולאהוב אותך. אורנה", חתמה הכוכבת את הברכה הרומנטית אליה צורף גם סרטון של השתיים מתנשקות בתשוקה רבה.

כזכור רגע לפני שנכנסה כהן לחייה של בנאי וגם לחיינו, השחקנית הספיקה להיות במערכות יחסים גם עם השחקנית בת אל סבג, איתה הייתה בזוגיות למשך שנתיים. וגם עם השפית שיראל ברגר אך לבסוף השתיים הפרידו כוחות, אבל סוף טוב הכל טוב ונראה שבאמת הכל לטובה.

וואלה! סלבס חיפשה אהבת אמת אבל הסתפקה בסוף בגלידות וחתולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully