וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא היה כעוס ומרושע": הימים האחרונים בחייו של מת'יו פרי

עודכן לאחרונה: 17.12.2023 / 12:01

לאחר שנחשפה סיבת מותו הרשמית של השחקן וכוכב הסדרה "חברים", כעת מתבררים פרטים נוספים מהימים האחרונים לחייו. בין הדיכאון ממנו סבל לתרופות השונות שנטל ומצב הרוח שהיה שרוי בו לפני מותו. וואלה! סלבס כואבת

טריילר לראיון חושפני עם מת'יו פרי - ‘Matthew Perry- The Diane Sawyer Interview' -/ABC

במהלך סוף השבוע האחרון פורסם דו"ח הנתיחה הרשמי שלאחר המוות של השחקן המנוח וכוכב הסדרה "חברים" מת'יו פרי, כחודש וחצי לאחר שנמצאה גופתו בג'קוזי שבביתו בלוס אנג'לס. השחקן היה בן 54 בלבד במותו, וסיבת המוות עוררה עניין רב ולא מעט שמועות, שסבבו סביב העובדה כי במהלך חייו התמכר לא פעם לסמים ואלכוהול, מה שעורר את החשד כי היה לכך קשר גם במותו.

סיבת המוות הרשמית שפורסמה בדו"ח הייתה, בין השאר, "השפעות חריפות של קטמין". בדו"ח נאמר כי השחקן קיבל עירוי קבוע של קטמין לטיפול בדיכאון וחרדה, אך צויין גם כי הכמות שנמצאה בדמו לא יכלה להגיע מהעירוי, כיוון שהטיפול האחרון שקיבל התרחש שבוע וחצי לפני מותו, מה שלא תואם את אורך החיים של התרופה בדם.

על פי הדיווח ב- Page Six, ד"ר בנקול ג'ונסון, רופא בכיר במדעני המוח אמר כי "סביר יותר שזה היה שימוש בקטמין לפנאי". מלבד הכמות הקטלנית של הקטמין, בגופתו של פרי זוהו גם תרופות שונות המשמשות להקלה על כאבים, ירידה במשקל, תרופות נגד סכרת וסוכריות ניקוטין שנלקחו כנראה על ידי השחקן כדי לסייע לו בגמילה מההתמכרות לעישון.

בבדיקת המשטרה שנערכה בביתו של השחקן נמצאו מספר גדול של בקבוקי תרופות, חלקן עם מרשם וחלקן ללא מרשם, ויטמינים שונים, תרופות למערכת העיכול ועוד. יש לציין כי על פי הדו"ח המשטרתי לא נמצא בביתו של השחקן אלכוהול או סמים לא חוקיים.

מת'יו פרי, 2006. GettyImages
מת'יו פרי, 2006/GettyImages

בדו"ח הנתיחה צויין כי מכרה של פרי סיפרה שהיא דיברה איתו כמה ימים לפני מותו וש"הוא נראה בסדר והיה במצב רוח טוב", כך על פי דבריה. המכרה סיפרה גם כי השחקן קיבל זריקות טסטוסטרון, ההורמון הגברי שידוע גם כגורם לתוקפנות, שככל הנראה השחקן קיבל כדי להתמודד עם השפעות של תרופה אחרת שנטל לירידה במשקל, ושאותן זריקות, כך על פי המכרה, "גרמו לו להיות כועס ומרושע בשבועיים האחרונים".

מקור המאורע בפרטים סיפר גם כי השחקן אמר לאותה המכרה שהוא "לעולם לא יתאבד" וכי הוא היה מלא תקווה לגבי העתיד שלו וביקש מהרופאיו להגמל מהתרופות ששימשו אותו לטיפול בתמכרות לסמים, וכי היה פיכח במשך 19 חודשים.

בשבוע שעבר במהלך ראיון למגזין וראייטי סיפרה ג'ניפר אניסטון, חברתו הקרובה של פרי, כי הוא היה "שמח" ו"בריא" בימים שלפני מותו וגילתה כי התכתבה איתו ביום שבו הלך לעולמו. "הוא הפסיק לעשן. הוא נכנס לכושר. הוא היה מאושר - זה כל מה שאני יודעת. ממש התכתבתי בהודעות באותו בוקר עם מאטי המצחיק. לא היו לו כאבים. הוא לא נאבק. הוא היה שמח", אמרה אניסטון, והוסיפה כי פרי לא חזר לסורו, למרות מה שעשויים לחשוב לאור מאבקו רב השנים בהתמכרויות לסמים ולאלכוהול.

"אני רוצה שאנשים יידעו שהוא באמת היה בריא, ונעשה בריא. הוא היה במרדף. הוא עבד כל כך קשה. אני מתגעגעת אליו מאוד. כולנו. הוא הצחיק אותנו מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • מת'יו פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully