וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן זועמת: "מקווה שיזריקו לו ציאניד לדם, שימות לאט"

עודכן לאחרונה: 13.12.2023 / 14:58

הידיעה על מחבל חמאס שלחם מול חיילנו בעזה ואושפז בבית חולים בישראל מסעירה רבים ברשתות החברתיות, ביניהם גם אשת העסקים ניקול ראידמן שזעמה על ההחלטה והציעה הצעת טיפול משלה

ניקול ראידמן תוקפת את ההחלטה לאשפז מחבל לטיפול בישראל/צילום מסך אינסטגרם

גם הבוקר (ד') התעוררנו כולנו לעוד יום עצוב וכואב בו הותרו לפרסום שמותיהם של חיילי צה"ל שנפלו במהלך הלחימה בעזה, עם פרסום שמותיהם של עשרה לוחמים שאיבדו את חייהם בקרבות הקשים שנערכו הלילה ברצועה.

ידיעה שפורסמה בשעות האחרונות על מחבל חמאס שנלחם מול לוחמי צה"ל בעזה ואושפז בעקבות פציעתו בבית חולים בישראל הצליחה לעורר את זעמם הברור של רבים ברשתות החברתיות, זעם שהולך ומתעצם מאז האירועים הנוראיים של ה-7 באוקטובר עם מתקפת הפתע האכזרית והרצחנית שביצע ארגון הטרור ועד הלחיצה הקשה מולו שמתנהלת גם ברגעים אלו בעזה.

גם אשת העסקים ניקול ראידמן נתקלה בידיעה ולא יכלה שלא להביע את דעתה על ההחלט הלאשפז את המחבל לטיפול בבית חולים ישראלי. בסטורי זועם שהעלתה לאינסטגרם תקפה: "כשהלב ונפש כבר לא מסוגלים להכיל את הכאב, שכל יום מפורסמת רשימה של הילדים שלנו, של החיילים שלנו שנופלים בקרב בעזה, מעבירים מחבל חמאס רוצח עם דם על הידיים, לטיפול רפואי בבית חולים בפתח תקווה".

"תסבירו לי באיזו מדינה אנחנו חיים? איזו מדינה אחרת בעולם היתה נותנת טיפול רפואי לרוצח עם דם על היידים? אני מאד מאד מקווה שהרופאים שהולכים לטפל בחיית אדם התת אנוש הזה יזריקו לו ציאניד לדם שימות לאט, שיסבול, שיסבול את הכאב שאנחנו עוברים פה, על כל אחד מבנינו שנפל בקרב. תפסיקו עם זה, תפסיקו להיות יפיי נפש. תפסיקו עם הטימטום הזה חלאס נגמר, תקברו אותם חיים אחד אחד".

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully