וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוסיפים עוד חבר לחבורה": הילארי דאף חשפה שהיא בהריון רביעי

עודכן לאחרונה: 13.12.2023 / 11:12

השחקנית והזמרת הילארי דאף, שזכורה לרבים בתור אליזבת' מהסדרה האייקונית ליזי מקגוויר, סיפרה לכל העולם שהיא בהריון רביעי בפוסט חמוד ומשפחתי במיוחד. ועל הדרך הצליחה להפתיע את העוקבים. וואלה! סלבס פרי בטן

על אף שזה ידרוש מהם להחליף את הרכב למיניוואן כדי שיהיה מקום גם לחבריהם של הילדים במקרה הצורך, השחקנית והזמרת הילארי דאף נכנסה להריון רביעי ובישרה על בואו של בייבי מספר 3 מבעלה, הזמר מת'יו קומה.

בפוסט שהעלתה דאף לחשבון האינסטגרם שלה, היא פרסמה תמונה משפחתית ומקסימה עם שלושת ילדיה, מיי, בנקס, לוקה, ובעלה השני, קומה. "הפתעה הפתעה", כתבה לעוקבים המופתעים והוסיפה באווירת חג המולד, הקוונזה וחנוכה: "חגים שמחים, תכינו את עצמכם מתוקים, אנחנו מוסיפים עוד חבר לחבורה המשוגעת הזאת, נגמרו הלילות השקטים".

המעריצים אמנם שמחו בשמחתה של הכוכבת, אבל גם הבשורה המשמחת לא עברה בלי ביקורת: "את כמו ריהאנה, אנחנו מבקשים ממך מוזיקה חדשה ואת מביאה לנו עוד תינוק... אנחנו עדיין אוהבים אותך אבל אנחנו עדיין צריכים או שירים חדשים או עוד דברים של ליזי", כתבה מעריצה לכוכבת סדרת הנוער "ליזי מקוויגר".

הילארי דאף. אינסטגרם, צילום מסך
הילארי דאף/צילום מסך, אינסטגרם

תגובות נוספות עם שלל רפרנסים כמו: "מזה חלומות עשויים! מזל טוב על הרחבת המשפחה!", "את האייקון שלי, אני אעשה ארבעה ילדים גם, כי לך יש ארבעה ילדים!", ו- "מי צריך לילות שקטים כשיש לכם את רוח החג?! מזל טוב!", כיכבו גם הן.

השחקנית כאמור חולקת את שני ילדיה הצעירים עם בעלה הנוכחי, אך את בנה הבכור הביאה לעולם מהנישואים הקודמים שלה לשחקן ההוקי, מייק קומרי. את מערכת היחסים עם שחקן ההוקי היא התחילה עוד בשנת 2007, השניים יצאו אחד עם השנייה במשך שלוש שנים עד שנישאו בשנת 2010 ולבסוף התגרשו שש שנים לאחר מכן.

עם קומה, דאף התחילה לצאת רק תקופה ארוכה לאחר מכן, בשנת 2017. השניים עמדו תחת החופה בשנת 2019 ומאז הם רק ממשיכים להרחיב את המשפחה, למרות שעל פי הזמר אולי הם מתכננים לסגור את הבאסטה. בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו כתב: "בייבי מספר 4 בטעינה", ורשם בהלצה שהוא נמצא במרפאה שמתמחה בוסקטומי, ניתוח בו נקשר צינור הזרע של הגבר.

וואלה! סלבס הצליחה להרוג לאחרונה דג זהב נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully