וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן: "מרגיש יהודי וישראלי יותר מתמיד, זה זמן לאחדות"

עודכן לאחרונה: 12.12.2023 / 12:17

המוזיקאי האהוב הגיע להדלקת נר חמישי של חנוכה, הקדיש שירים לכוחות הביטחון ולהשבת כל החטופים הביתה ונשא נאום מעורר השראה: "צריכים לכבד אחד את השני ולמצוא פשרה בינינו, גם אם היא לא נוחה". וואלה! סלבס ממלכתית

אביב גפן/יח"צ אור גפן

חלפו למעלה מחודשיים מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, שהתחילה אחרי מתקפת חמאס על יישובי הדרום. אחד האמנים הפעילים ביותר בתקופה זו הוא אביב גפן, שבין הופעותיו בפני חיילים ומפונים, לא חוסך את דעתו מהפוליטיקאים הישראלים שהפרו את ההסכם הבסיסי ביותר בין נבחרי ציבור לאזרחים.

אמש (ב') גפן הגיע להדלקת נר חמישי של חנוכה בבית הכנסת הגדול בתל אביב יחד עם אמו, נורית גפן. המוזיקאי האהוב הקדיש את השירים "לבכות לך" ו"יומן מסע" לכוחות הביטחון ולמען השבתם של כל החטופים הביתה.

לפני ההופעה, נשא גפן נאום קצר וסיפר על התקופה האחרונה: "להיות פה היום בזמנים כל כך קשים שעוברים על עם ישראל. גם היום היינו בהלוויה ואתה שר ומדבר מול משפחות שאיבדו את האור, את התקווה ואת העתיד שלהן. וזה פוצע, אני חבול".

אביב גפן נורית גפן. אור גפן,
צמד חמד. אביב ונורית גפן/אור גפן

גפן המשיך וקרא לאחדות בעם: "באתי לכאן היום כדי לומר שזה הזמן שלנו להיות ביחד, אם זה חילוני או דתי. לכבד אחד את השני, למצוא פשרה בינינו גם אם היא כואבת ולא נוחה. היום יותר מתמיד אני מרגיש יהודי וישראלי. אני רואה איך האנטישמיות שוב מרימה ראש מסביב לעולם וזה מפחיד אותי, אבל אני מצפה מכל המנהיגים ומכל היהודים בעולם לא להוריד את הראש, אלא להרים. לומר כן, אני יהודי, המקום שלי זה ישראל ואני גאה להיות יהודי".

מלבד בני משפחת גפן נכחו באירוע, אותו הפיק יצחק ראשי, גם הרב ישראל מאיר לאו, חיים ילין, אוולין הגואל ונציגים ממשפחות החטופים.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully