וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אי אפשר להמשיך הלאה": המסר של יעל אלקנה לתושבים המפונים

עודכן לאחרונה: 11.12.2023 / 18:05

השחקנת יעל אלקנה יצאה ממפגש עם תושבת כפר עזה שי לי עטרי, שיתפה מסר ברור לכל אלה שמרגשים ששכחו אותם מאחור, והזכירה לאזרחים שפונו מבתיהם וחייהם נעצרו אחרי השבת השחורה שהם לא לבד

יעל אלקנה. אינסטגרם, צילום מסך
יעל אלקנה/צילום מסך, אינסטגרם

מרגיש כאילו אחד הדברים ששמים עליהם את הדגש בזמן האחרון היא החזרה לשגרה בניסיון להניע את מה שנשאר מהמשק הישראלי אחרי המכות הרבות שחטף במהלך השנים האחרונות, שהיו לא פשוטות בכלל לאף אחד. אל מול אלה שחוזרים לשגרה יש אתה אלה שחייהם נעצרו ב- 7.10, כאלה שעדיין מעכלים את האבל הגדול ושעוד לא חזרו לפינה השקטה שלהם כיוון שפונו בעקבות המצב הביטחוני.

השחקנית יעל אלקנה הגיעה אתמול (א') לבקר את שי לי עטרי, שבעלה יהב וינר ז"ל נרצח בשבת השחורה בידי המחבלים שחדרו לקיבוץ כפר עזה ויצאה מהשיחה איתה עם מסר מאוד ברור: "אתמול הייתי אצל שי לי. שי לי הלביאה, המדהימה, שמפונה מכפר עזה, שבעלה יהב, אוהב הלב, האיש הטוב עם העיניים הכחולות נרצח באכזריות באותה שבת".

"שי לי אמרה לי שאחד הדברים שהכי קשים זה לראות את העולם ממשיך הלאה, את העולם ואותנו פה בישראל. (מכעיס אותה גם שהממשלה לא לוקחת אחריות ולא מבקשת סליחה, שהמחדלים לא מפסיקים ושעד לרגע הזה לא הייתה לה אפילו חולצה אם לא האזרחים, אבל זה לדיון אחר). ואני רוצה ששי לי, וכל המפונים, וכל החיילים, וכל קרוב של נרצח- אי אפשר להמשיך הלאה".

יעל אלקנה. אינסטגרם, צילום מסך
יעל אלקנה/צילום מסך, אינסטגרם

"גם אם חוזרים לעבוד, או לראות חברים, או לצאת לרחוב, זה מרגיש כמו פלסטר על פצע מדמם. כמו רגע זמני עד ששוב אתה חושב על החטופים שאצל כולנו בראש כל יום. על חללי צה"ל שאנחנו מאבדים ועל המשפחה שעוד גרה באכסניה בחדר אחד כי אין להם בית".

"אותה זוועה נצורה לנו בגוף ומלווה אותנו כל דקה. אתם לא לבד, אנחנו לא נוותר ולא נרפה עד שכולם יחזרו, עד שנקבל תשובות, עד שהמלחמה תסתיים וישראל תהיה חזקה ומאוחדת", סיכמה בנימה ציונית וחשובה.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully