וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגזמת ממש, תתבייש": ניקי גולדשטיין העלה סרטון וחטף מהעוקבים

עודכן לאחרונה: 9.12.2023 / 10:26

הזמר ניקי גולדשטיין העלה סרטון ממלון אליו פונו תושבים בעקבות המצב הביטחוני בו צחק על זה שהוא מקנא בתנאים שלהם. מי שפחות התחברו לבדיחה היו עוקבים רבים שלא התביישו להגיד בדיוק מה שהם חושבים

בעקבות התקופה החשוכה שאנחנו עוברים קשה להבין לפעמים איפה עומד מקומו של ההומור, בימים שכל העצבים של רבים כל כך חשופים ורגישים בגלל הלחץ והכאב של החודשיים האחרונים. הזמר ניקי גולדשטיין שהגיע לבית מלון ה- Ritz כדי לשמח תושבים שפונו מבתיהם, צילם בכניסה למקום סרטון בו הוא צוחק על תנאי המחייה שלו לעומת תנאי המחייה של אלו השוהים במלון היוקרה.

בתגובות לפוסט של הזמר, היו גולשים רבים שדווקא נפגעו מההשוואה: "ניקי זה לא מצחיק בעליל. רצוי שתוריד ומהר. אתה לא רוצה להיות מפונה גם לא בארבע עונות. משפחות שלמות מצטופפות בחדר קטן, ללא מטבח, ללא מכונת כביסה. ללא סלון. ללא דברים בסיסים של בית. הם לא בחופשה. בבקשה תוריד את הפוסט הזה. לא מכבד אותך", כתבה עוקבת אחת.

כמו מבקרים רבים, גם היא קיבלתה את תשובתו של גולדשטיין לדברים: "יקירתי אני מבין שאת רואה בזה משהו לא מצחיק אבל יקירתי אני שמופיע יומם וליל למפונים בכלל לא בא לצחוק על המפונים, אלא על הסיטואציה עצמה".

התגובות לניקי גולדשטיין. אינסטגרם, צילום מסך
התגובות לניקי גולדשטיין/צילום מסך, אינסטגרם
התגובות לניקי גולדשטיין. אינסטגרם, צילום מסך
התגובות לניקי גולדשטיין/צילום מסך, אינסטגרם

תגובות נוספות כמו: "ממש לא מצחיק ממליץ לך ללכת לעשות סיבוב עם האוטו בבארי או בכפר עזה לפני שאתה מצחקק או מדבר על מפונים", "האמת פעם ראשונה שלא הצחקת אותי ואפילו העצבת אותי ממש לא מתאים תאמין לי שכולם היו שמחים לחגוג את חנוכה בביתם לא מתאים לך בכלל", ו- "הפעם פחות מצחיק.. המפונים מוותרים על ארמון מזהב ושרק יחזרו לצריף הקטן החם והאהוב שלהם", כיכבו גם הן.

מהצד השני היו מי שגם יצאו להגנתו של הכוכב: "מה יש לכולם??? קצת הומור!! מה נותר לנו אם לא לצחוק מעט בתקופה כל כך חשוכה וכואבת. אל תשכחו לרגע מה כל האמנים עושים למען כל המפונים ומשפחות הנופלים. ולשדר כל שבוע את ארץ נהדרת זה בסדר? עם ההומור הכי שחור שיש. ניקי אתה ענק, מצחיק, הורססס ואמן שתישאר כך כל חייך ואתה עם הלב הכי ענק ורגיש שיש", הגישה עוקבת מחזקת.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully