וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאנן דוהרטי: "עברתי ניתוח מוח אחרי שגיליתי שבעלי בוגד בי"

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 11:28

השחקנית שכיכבה בסדרה "בוורלי הילס 90210" ונלחמת בשנים האחרונות במחלת הסרטן, דיברה בפתיחות על הרגע בו גילתה שהנישואים שלה ושל בעלה מזה 11 שנים הסתיימו: "הרגשתי נבגדת ולא אהובה". וואלה! סלבס תזרקי אותו

מתיחת פנים, שאנן דוהרטי/gettyimages

בחודש אפריל האחרון שאנן דוהרטי, שכיכבה בסדרה הנהדרת "בוורלי הילס 90210", הגישה בקשה לגירושים מבעלה קורט איזווארינקו אחרי 11 שנות נישואים. אתרי הרכילות מעבר לים דיווחו בהרחבה על הפרידה המפתיעה שהגיעה אחרי בגידה מצידו של איזווארינקו.

בפודקאסט חדש שעלה מוקדם יותר השבוע, השחקנית דיברה בהרחבה על הרגע בו גילתה על הרומן שבעלה ניהל. בשנים האחרונות דוהרטי מנהלת קרב אמיץ וממושך במחלת הסרטן, דבר שהפך את הגילוי לכואב פי כמה.

דוהרטי חשפה שעברה ניתוח מוח ביום בו גילתה על הבגידה: "נכנסתי לניתוח בשעת בוקר מוקדמת, מיד אחרי שגיליתי שהנישואים שלי הסתיימו כי בעלה ניהל רומן שנמשך שנתיים. הוא רצה ללוות אותי לניתוח, אבל לא רציתי שהוא יהיה שם. הרגשתי נבגדת. הרגשתי מאוד לא אהובה על ידי אדם שהיה איתי 14 שנים, אדם שאהבתי בכל ליבי".

שאנן דוהרטי. David Livingston/Getty Images, GettyImages
ככה עושים לחברה? דוהרטי וקורט איזווארינקו/GettyImages, David Livingston/Getty Images

השחקנית המשיכה וסיפרה שאחרי שעברה את ההליך הרפואי, היא התעקשה לשמוע כל פרט על הרומן שבעלה ניהל: "אם אתה בוגד במישהי אחרי 14 שנים יחד, יש לה זכות לדעת את כל האמת, לא משנה כמה היא כואבת. שוחחתי גם עם בת הזוג שלו, איתה הוא בגד בי".

בסוף החודש שעבר חשפה דוהרטי שהסרטן עמו היא מתמודדת התפשט לעצמות: ""לא סיימתי לחיות, לא סיימתי לאהוב. לא סיימתי ליצור. לא סיימתי, ובתקווה דברים ישתנו לטובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully