וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האימפריה חוזרת? צביקה הדר מזמין וכוכבי שמש מתייצבים

עודכן לאחרונה: 6.12.2023 / 11:03

אירוע מרגש במיוחד התקיים אתמול בקיבוץ שפיים, כשלקראת עליית סרט ישראלי חדש הגיעו לא מעט סלבס לצפות ביחד עם התושבים שפונו מהעוטף בהקרנה מיוחדת של הסרט. ובין שלל החיוכים למצלמה, זכינו גם לאיחוד נוסטלגי של כוכבי הסדרה האייקונית

פרימיירת הסרט לרוץ על החול. רפי דלויה,
פרימיירת הסרט לרוץ על החול/רפי דלויה

היוזמות המרגשות לתושבים שפונו מבתיהם בעקבות המצב הביטחוני או שנאלצו לברוח אחרי השבת השחורה לא מפסיקות להגיע, וזאת כדי לנחם ולהרים את המורל של אלה שאיבדו את היקרים להם מכל. עולם התרבות והאמנים החברים בו היו מהראשונים שהתגייסו לטובת העניין, ובין הופעות שונות של אמנים מגיעות גם יוזמות מיוחדות נוספות, כמו ההקרנה המרגשת של סרט ישראלי חדש שיוצא השבוע בקולנוע.

מוזר להגיד את צמד המילים "אירוע פרימיירה" כשמרגיש שהדבר נלקח ממציאות אחרת ורחוקה, אך למרבה הפלא זה מה שקרה אמש (ג') בקיבוץ שפיים יחד עם תושבי כפר עזה שעברו להתגורר שם כקהילה אחרי האירועים הקשים של ה-7 באוקטובר. התושבים הוזמנו להקרנה מיוחדת של הסרט "לרוץ על החול" ואליהם הצטרפו עוד שלל כוכבים.

בין השחקנים שהגיעו כדי לצפות בסרט ולא תיארו לעצמם שכך תיראה ההשקה, היו אושיית הרשת בר זומר ובעלה אביב כהן שדאגו מראש לבייביסטר, גם השחקן מאיר תמם שהגיע יחד עם אחיו עמוס ואמם של השניים, השחקנית ואושיית הרשת קים אור אזולאי, ועוד. גם איש הבידור צביקה הדר שמככב בסרט נכח כמובן, ולא שכח להזמין את כוכבי שמש, גלית גיאת, אליעד נחום וגדי רבינוביץ', שלא יכלו לסרב להצעה כי פעם אימפריה, תמיד אימפריה.

פרימיירת לרוץ על החול עמוס ומאיר תמם. רפי דליה,
פרימיירת לרוץ על החול עמוס ומאיר תמם/רפי דליה

אם תהייתם על מה הסרט אז מדובר בעלילה שמגוללת את סיפורו של פליט אריתראי, המועמד לגירוש מהארץ אך הוא מזוהה בטעות כשחקן החדש של מכבי נתניה ומתחיל לשחק בקבוצה. הקומדיה החדשה זכתה בפרס סרט הביקורים והתסריט הטוב ביותר בפסטיבל חיפה והיה מועמד לארבעה פרסי אופיר.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully