וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הטרגדיה הנוראית הזו שברה את ליבי לרסיסים"

ניקול ראידמן

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 15:21

כיהודייה שכל משפחתה נרצחה על ידי הנאצים בשואה וכמי שחוותה אנטישמיות בברית המועצות, ניקול ראידמן מתקשה להאמין שאנחנו חווים כעת את הסיפורים שסיפרה לה סבתה. "כיהודים וישראלים אנחנו חייבים להיות מאוחדים לנצח", היא כותבת

ניקול ראידמן. אלכס ליפקין, באדיבות המצולמים
"אנחנו שוב נלחמים על קיומנו". ניקול ראידמן/באדיבות המצולמים, אלכס ליפקין

"מאז ה-7 באוקטובר חיי, כמו חיי כל ישראלי או יהודי בעולם, השתנו. הטרגדיה הנוראית הזו שברה את ליבי לרסיסים. היום, חודשיים אחרי, אני חושבת עמוקות על עתיד ילדינו ומדינתנו. כיהודייה גאה, כישראלית, שכל משפחתה נרצחה על ידי הנאצים בשואה, כמי שחוותה אנטישמיות בברית המועצות ועלתה לארץ כציונית והפכה לפטריוטית, קשה לי להאמין שאנחנו חווים את מה ששמעתי מהסיפורים של סבתא שלי.


לכל הכותבים בפרויקט "זה לא אותו הבית" >>


"העם היהודי, העם הנבחר, אנחנו שוב נלחמים על קיומנו. האנטישמיות בעולם התפרצה מחדש, רצון האויבים שלנו להשמיד אותנו כבר גלוי לכולם ואנחנו חייבים להיות מאוחדים בכדי לחיות, לחיות כאן בארץ הקודש ולנצח את הרוע האכזר. אסור לנו להיות מפולגים, אסור לנו לצאת נגד האחים שלנו, גם אם הם חושבים אחרת, כי זה יוביל אותנו לחורבן.

"היום, יותר מאי פעם, אני מאמינה שרק ביחד, כולנו כעם אחד נוכל לנצח ולהעניק עתיד טוב יותר לילדינו. אין לנו ארץ אחרת וכולנו, דתיים חילוניים, סטרייטים וגייז, אשכנזים וספרדים, ימנים ושמאלים, כולנו כיהודים וישראלים אנחנו חייבים להיות מאוחדים לנצח. ביחד אף אחד לא ינצח אותנו. עם ישראל חי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully