וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפיצות אור: נועה קירל וירדנה ארזי מתגייסות למען נשות העוטף

עודכן לאחרונה: 5.12.2023 / 13:11

נבחרת מרשימה של נשות הביצה הבולטות ביותר מכל הזמנים יגיעו להדלקת נר ראשון של חנוכה בהתנדבות מלאה למען נשות העוטף, להצדיע להן על הגבורה והאומץ שהן מפגינות מאותו הבוקר הנורא של ה-7 באוקטובר

אמני ישראל התגייסו בכל צורה אפשרית כדי לנחם ולחבק וגם כדי להרים את המורל של כלל האזרחים במדינת ישראל. מהרגע הראשון למלחמה הם לקחו על עצמם תפקיד שלא הרבה היו מצליחים לעמוד בו, אם זה בהופעות לחיילים בבסיסי צה"ל ברחבי הארץ, הופעות למפוני העוטף והצפון וחלק אפילו הגיע לבתי הקרבות ושרו בהלוויות של נופלים ונרצחים.

כחלק מאירוע הדלקת נר ראשון שיתקיים ביום חמישי הקרוב בעיר אופקים שספגה אבידות רבות ב-7 באוקטובר, יגיעו האמניות נועה קירל, ריטה, זהבה בן, ירדנה ארזי ונרקיס לחיזוק הלוחמים והלוחמות, מפונים, ומשפחות שאיבדו את היקר להן מכל, והכל כמובן בהתנדבות מלאה. מי שתנחה את הכל תהיה כתבת ערוץ 13 חן זנדר, שאיבדה את אחותה נועה באותה השבת בפסטיבל הנובה שהתקיים ברעים.

הערב המרגש יתקיים במעמדן של נשים רבות, ביניהן טלי חדד, שפינתה את בנה תחת אש והמשיכה לחלץ עוד פצועים שנפגעו מאש המחבלים שהגיעו לעיר. מי שעוד יכבדו בנוכחותן הן כמובן הלוחמות והקצינות מכל המגזרים, משפחות החטופים והחטופות ועוד נשים רבות שבמשך 60 ימי הלחימה הארוכים והקשים לא הפסיקו לתרום מעצמן, ועדיין תורמות, למדינת ישראל.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully