וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופירה אסייג ביטלה אירוע נוצץ: "לא אחגוג כשלחטופים עדיין קר בעזה"

עודכן לאחרונה: 5.12.2023 / 10:58

אשת התקשורת התכוננה לערוך אירוע חגיגי בביתה לכבוד חג החנוכה, אולם בימים האחרונים החליטה לבטל אותו ולהסביר ל-150 האורחים שהוזמנו מה עומד מאחורי ההחלטה. וואלה! סלבס בשנה הבאה

אופירה אסייג. ניר פקין
בנינו על ספינג'. אופירה אסייג/ניר פקין

אתם מכירים את אופירה אסייג בתור מראיינת קשוחה שלא עושה הנחות למי שמגיעים להתארח בתכנית שלה, אבל חבריה הקרובים יודעים שמדובר בגברת שאוהבת לארח ומקפידה להרים אירועים מפנקים בביתה המרווח.

אסייג שלחה ל-150 חברים הודעה בה הזמינה אותם להדלקת נר ראשון של חנוכה וכתבה: "כמו בכל שנה, אני לא מוותרת על טקס נר ראשון של חנוכה ואנחנו לא ניתן לחמאס לנצח את שגרת החיים שלנו. הנכם מוזמנים לביתנו החם להדליק נרות של חנוכה ביום חמישי 7/12, בשעה 17:00. וכן, יהיו ספינג'ים".

אלא שלהודעה שהגיעה יום למחרת האורחים לא ציפו. ההתפתחויות הבטחוניות והמצב במדינה גרמו לאסייג לשקול מחדש את ההצעה שלה ולבטל את האירוע: "שלום חברים שלי. לאור חידוש הלחימה, האזעקות וחילופי האש בעזה עם החיילים שלנו, החלטתי לבטל את אירוע חנוכה. אני לא מסוגלת לחגוג כשהנשמה שלנו עצובה. אין לדעת מה יהיה עד יום חמישי, נר ראשון של חנוכה. מקווה שתקבלו את הביטול בהבנה ועוד יבואו ימים טובים. בתקווה שכל החטופים והחיילים יחזרו הביתה בשלום אמן".

אופירה אסייג. שוקה כהן
אולי בפסח/שוקה כהן

אופירה, החלטת שעדיף בלי חגיגות השנה?

"כבר חמש שנים ברציפות אני מזמינה את כולם אלי לנר ראשון של חנוכה כשהוחלט על הפסקת אש, הייתה בי שמחה והחלטתי לקיים את האירוע גם השנה, כולל משפחות של נרצחים ומשפחות של שבים מעזה. כשחזרה הלחימה אמרתי שאין מצב, אני לא אחגוג כשאנשים בוכים, שחיילים נלחמים ולחטופים עדיין קר בעזה. אין שום סיבה לחגוג כשיש עדיין לחימה, בטח לא אני".

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully