וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחלה של משהו חדש: השחקנית ונסה הדג'נס התחתנה

עודכן לאחרונה: 5.12.2023 / 10:24

אחרי שרצו ספקולציות רבות ברחבי הרשתות החברתיות בעקבות תמונה אחת, סוף סוף נחשף שהשחקנית ונסה הדג'נס התחתנה במקסיקו עם בן זוגה אחרי כמעט ארבע השנים יחד, שחקן הבייסבול קול טאקר. וואלה! סלבס שים על זה טבעת

לא ממש עקבנו אחרי חיי האהבה של השחקנית ונסה הדג'נס (הידועה בעיקר בזכות תפקידה בסדרת הסרטים "היי סקול מיוזיקל") מאז שהיא סיימה לצאת עם טרוי בולטון, כלומר, השחקן ההוליוודי זאק אפרון. אך בזכות עיניים חדות של גולשים חרוצים ורכלנים אפשר לאחל לה מזל טוב על החתונה שהודלפה.

השמועות התחילו לרוץ אחרי שהתחילה להסתובב אתמול (א') תמונה של השחקנית על חוף הים במקסיקו, בשמלה לבנה, יחד עם בן הזוג, שחקן הבייסבול פול טאקר. התמונה הייתה לקוחה מתוך פוסט שצילומי המסך שהופצו מראים שיש בו בעיקר איחולים חמים: "מזל טוב ונסה וקול על החתונה היפיפייה שלכם בסוף השבוע האחרון! אני אוהב לראות אתכם כל כך שמחים", כתב המפיק ההוליוודי איוואן הייני.

גם לפני הכרזת האירוסים שלהם קרה מקרה דומה, בו היו חשדות במשך מספר ימים עד שהדג'נס לבסוף אישרה את החדשות המרגשות: "כן! אנחנו לא יכולים להיות מאושרים יותר!", כתבה אז על תמונה שלה עם טבעת גדולה שבקלות יכולה לנקר עין או שתיים.

לפני החתונה, היא סיפרה בתוכנית הבוקר של קלי קלרקסון על כך שהיא פתוחה לאופציה של לברוח לטקס אינטימי ולא לעשות משהו גדול. אולי בגלל הקושי שבלתכנן את האירוע: "תעשיית החתונות מטורפת", סיפרה בעבר ל- People, "החברה הכי טובה שלי גם מתחתנת. היא עברה על דברים שצריך להכין לקראת האירוע וסיפרה לי כמה שמלות זה דבר יקר, זה מטורף".

השניים יוצאים מתחילת 2020 אך חשפו את מערכת היחסים שלהם רק שנה וחודש לאחר מכן בפוסט בחשבון האינסטגרם של השחקנית: "זה אתה, זה אני, זה אנחנו", כתבה בזמנו על התמונה של השניים מתנשקים.

וואלה! סלבס רצתה להתחתן אבל האקס רצה הסכם ממון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully