וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשבר הלב": ג'וליה רוברטס מגיבה למותו של מת'יו פרי לראשונה

עודכן לאחרונה: 4.12.2023 / 20:17

על אף שמערכת היחסים שלהם החזיקה רק מספר חודשים, החיבור בין השחקן המנוח מת'יו פרי לשחקנית ג'וליה רוברטס, היה מאוד משמעותי לשניהם. עכשיו, לראשונה אחרי מותו ובאיחור של שבועיים, היא שוברת שתיקה

לפני שהלך לעולמו השחקן המנוח מת'יו פרי, הוא הספיק להשאיר אחריו אוטוביוגרפיה בה הוא חשף פרטים נסתרים מאירועים בחייו, חלק מהם היו על מערכת היחסים שלו עם השחקנית ההוליוודית, ג'וליה רוברטס, שעל פי הכתוב בספר, הוא יצא איתה למשך שלושה חודשים.

אמנם עברו שבועיים מאז הלך לעולמו אך רוברטס אולי עדיין הייתה עסוקה בלעכל את הבשורה הקשה והמפתיעה. כשנשאלה על השחקן בשיחה עם Entertainment Tonight היא סיפרה: "יש לי רק זכרונות ורגשות חיוביים. המוות הפתאומי שלו בגיל כל כך צעיר שובר את הלב, אני חושבת שזה עוזר לכולנו להעריך את מה שיש לנו ולהמשיך בחיים עם חשיבה חיובית ובצורה הכי טובה שאפשר".

כאמור, פרי סיפר קצת על מערכת היחסים עם השחקנית בספר שלו: "לצאת עם ג'וליה רוברטס היה יותר מידי בשבילי, כל הזמן הייתי בטוח שהיא הולכת להיפרד ממני, כי למה שהיא לא? לא הייתי מספיק, בחיים לא הייתי יכול להיות מספיק בשבילה. הייתי שבור, מכופף, לא היה אפשר לאהוב אותי. אז במקום להתמודד עם הסבל והעינוי של לאבד אותה, אני נפרדתי מג'וליה רוברטס היפייפיה והחכמה", הודה השחקן המנוח בפני הקוראים.

למרות הפרידה, רוברטס הגיעה לתפקיד אורח בסדרה "חברים", בה כיכב פרי וסיפרה שקבלת הפנים שקיבלה הייתה דווקא חמה: "הם היו כל כל מסבירי פנים, כאלה אנשים טובים, גם כשהם לא היו בדמות. אלו באמת היו זמנים טובים".

מי שעוד חוותה את האובדן הקשה הייתה אמו של פרי, או ליתר דיוק אמו של צ'נדלר בינג, הדמות שגילם בסדרה. מורגן פיירצ'יילד, ששיחקה בעבר את נורה טיילר בינג, סיפרה על האפקט שהיה למותו על אנשים: "קיבלתי המון הודעות באינסטגרם ובטוויטר מיד אחרי ששיתפתי על המוות שלו. זה אחד הדברים שהכי מעניינים בתחום שלנו, איך שאנחנו נוגעים באנשים של אחרים. בגלל ששיחקתי את אמא שלו קיבלתי המון ניחומים מאנשים", שיתפה.

כזכור, פרי נמצא בביתו שבלוס אנג'לס בחודש שעבר ללא רוח חיים. על אף שהוא נמצא אחרי שטבע בג'קוזי שלו, סיבת המוות טרם פורסמה. השחקן התמודד מגיל צעיר מאוד עם התמכרויות לסמים ואלכוהול, עליהן דיבר לא פעם בראיונות ובאוטוביוגרפיה שלו. בזירה ובבית של הכוכב לא נמצאו סמים על פי הדיווחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully