וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשבתי שכולם ידעו": בילי אייליש מדברת על היציאה מהארון

עודכן לאחרונה: 5.12.2023 / 10:13

הזמרת בילי אייליש חשבה שהיא כבר סיימה להסביר על ההעדפות המיניות של לכל השואלים, אבל ראיון אחד על השטיח האדם תפס את כל הכותרות בצהובונים שמעבר לים וגרם לה להגיב בכעס. וואלה! סלבס נכנסת לארון

@varietymagazine

Billie Eilish opens up about coming out in her Variety cover story. | Variety Hitmakers presented by Sony Electronics

♬ original sound - Variety

על אף שהיא אוהבת לשמור על החיים הפרטיים שלה חשאיים, לפני כמה שבועות התראיינה הזמרת בילי אייליש ושיתפה שם על המשיכה שלה לנשים: "אני אוהבת אותן כאנשים, אני נמשכת אליהן כאנשים. אני נמשכת לנשים באמת יש לי קשרים עמוקים עם נשים בחיים שלי, החברות בחיי ובנות המשפחה בחיי. אני נמשכת לנשים, אבל גם מאוימת מהן, מהיופי והנוכחות שלהן".

כשהזמרת הגיעה לאחרונה לצעוד על השטיח האדום, מראיינת של המגזין Variety שאלה אותה על הנושא ועל הראיון המדובר: "אני עדיין מאויימת מהן, הן כל כך יפות", צחקקה הכוכבת. המראיינת המשיכה באותו הקו ושאלה אותה האם היא התכוונה לצאת מהארון בראיון ההוא: "לא התכוונתי, אבל חשבתי שזה ברור מאליו. לא הבנתי שאנשים לא ידעו".

הזמרת הסבירה שהיא לא מאמינה שאנשים צריכים לעשות אירוע מיציאה מהארון, אלא פשוט לחיות איך שהם רוצים לחיות את חייהם: "הסתכלתי על הכתבות ואמרתי לעצמי, טוב כנראה שיצאתי מהארון היום. כנראה שאנשים לא ידעו וזה מגניב שהם יודעים. אני לחוצה מלדבר על זה, אבל אני פה לבנות".

בתגובה לאמירה המפורשת הרשמית שפורסמה לראשונה מפיה של אייליש מדורי רכילות מסביב לעולם הפיצו את הבשורה וסיקרו בהרחבה את היציאה כביכול של אייליש מהארון. לעומת ההתרגשות של אחרים, היא פחות התחברה לכל הסאגה והחליטה להגיב בעמוד האינסטגרם שלה.

"תודה Variety על הפרס שלי וגם על זה שהם הוציאו אותי היום מהארון על השטיח האדום ב- 11 בבוקר, במקום לדבר איתי על מה שחשוב באמת. אני אוהבת בנים ובנות תעזבו אותי בשקט בנושא הזה בבקשה, כאילו, למי אכפת? לכו לשמוע את השיר החדש שלי What Was I Made For", כתבה בציניות וניצול מושלם של הבמה ליחסי ציבור מעולים.

וואלה! סלבס לא יכולה להיכנס לארון כי הארון לא נכנס בפתח הדלת של הדירה המעופשת שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully